tutup lobang, gali lobang

Aku baru nak insaf jap dari dunia mencarut nieh... akan tetapi tidak boleh yer, sbb ada jer bangkai2 diluar sana sesuka hati membuat cerita2 busuk yg menusuk lobang idung aku yg manchung nieh. Hairan bin Ajaib jugak, motip dok bercerita setelah semakin berjauhan? cerita apa cik wan? korang memang suka aku cerita panjang2 gini kan..?? hahahahah.. tetambah diperkuatkan ngan ayat2 dari dewan bahasa ikut citarasa....(baru ada umpp_). So cerita ini aku rasa korang tak boleh teka org yg bawak mulut busuk tue, sbb dia x popular punnnnnn aku tahun nie baru skali jumpa dia. tahun lepassss,ermmmmm ada jugak 2,3 kali.. tahun 2006 paling byk kali jumpa dan kuar huru-hara.
Korang boleh teka kot org di site pertama dgr cerita dr si mulut busuk nieh.(dia x salah kot, org bercerita so dia dengarlah,yg pasti dia percaya) so kira 2 kali 5 gak kan??(hanjz) apa2 pun ini kiasnya..

Bayangkan 2006 paling rapat, 2007 dah jarang-jarang jumpa and 2008 baru sekali jumpa, and dia dok cerita buruk pasai aku??????? OMG tak ker najis namanya tue?? rasanya g jimba2 ngan dia pun boleh kira ngan jari, tue pun guna sebelah tangan jer... tak payah pakai dua2 tangan. Tue pun dia dok kata aku penyebab itu dan ini?? semakin busuk najis nie... So perlu ker aku busukkan najis yg sememangnya busuk?? rasanya tidak kotttt.... Sbb dah busuk org boleh hidu kan? And yg pasti bercerita kat orang yg aku rasa,aku tak perlu pertahankan diri aku pun!! sebab tiada faedah bersama.Disebabkan mulut aku katernya dia x berani ajak hamba allah tue kuar, OMG very the tutup lobang sendiri gali lubang org lain.... Dasar najis gajah mmg begitu. Entah bila2 jer aku dok kuar jimba2 ngan dia sgt, tetiba aku jugak yg kena. Tak ke lahanat namanya tue? yg pasti org tue percaya nieh, siap kata boleh tgk sendiri ngan mata u kan?? OMG pengsannn aku....weiii boleh tak nak ke mana2 ker. ke neraka ker, jgn libat kan aku?? selagik korang bahgia dah ler... Tak yah nak libatkan aku yg sememangnya bahagia sekarang nie.... hidup kerja nak salahkan org, tutup diri sendiri... Haiyoooooo.. purba sungguh pemikirannyer.

Itu jer yg aku nak luah, rasa lega sekarang...suka betul bermain ngan dickinson.. kesimpulan kat sini ialah, dia, dia,dia,dia dan MEREKA dah pun terkeluar dari senarai kawan2 aku. Aku tak perlu kawan yg nak tutup diri sendiri, sanggup burukkan nama org lain. Agak2 tak puas hati ngan statment nieh silalah tampillll (tak mungkin dia tampil sbb dia x der blog) tapi mana tau kan, repoter kan ramaiii.... sampai2 kan jer.. so dia,dia,dia,dia boleh lah dok bersembang belakang buruk2 kan aku, sbb aku tak kenal pun siapa mereka selepas ini. Tiada untung pun. Yang pasti kurang sudah manusia berbadan pokok nangka dlm list kwn aku..

*aku kini bahgia sudah, yg busuk2 nieh boleh buang....NEXT

12 Comments:

At July 9, 2008 at 1:16 AM , Anonymous Anonymous said...

Ada lagik?
susah jd popular cam ko nie yer..
macam2...
tp dlm kes nieh nampaknya dlm cerita diatas mereka semua bukan lg kwn ko kan?
SO?? lantak ler yer.....
org yg berkata tue musti pompuan kan?
sbb ko kurang ada kwn lelaki sebesar pokok nangka...hahahahahah kecuali pompuan tue pun x ramai. tp mmg aku x boleh teka siapa dia. sbb x popular kan..hurmmmm kena rujuk blog org lain lah dulu utk pastikan siapakah dia. musti ada bhn2 bukti berikutnya..

p/s:akulah pemerhati

 
At July 9, 2008 at 2:06 AM , Blogger FirstCallDayang said...

ermmmmm memandangkan aku still ada kat toplist ko..so memang bukan aku lah..lagipun aku vogue..ko tak mention pun pasal vogue kan..kalau tak semua dah tahu itu aku kan...
hahahahahhahahahha..k lah uollllsssss.....
huhuhuhuhuhuuhuh..nanti kita gi makan kat EPL k..

 
At July 9, 2008 at 6:58 AM , Blogger celebi.net said...

ko ni suka maen teka teki taw...
terpaksa menggunakan kepakaran aku nk amati siapakah insan yg dimaksudkan ni....

 
At July 9, 2008 at 7:17 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

erkkk!!!
dh mcm isu azwan ali ngan ifa raziah dh ni...
kita bongkar rahsia ini..

 
At July 9, 2008 at 5:43 PM , Anonymous Anonymous said...

mmmm en wan. naper ar wujud makhluk2 tuhan yang paling sempurna di muka bumi yang masih ingin membusukkan nama org2 sekeliling nyer.. setelah dibaca dan diteliti agak khuatir utk meneka siapakah gerangan xkawan en wan yang ala2 pokok nangka( nasib baik cik feena nie tak) huhuhuuhuhh... al maklum ar kiter keluarga setiawangsa tak suke bercerita merepek pasal org lain... mmm kiter sekeluarga da bahagia da nape ada org lain yang menganggu kehidupan kiter... da ar en wan baru pulang honeymoon... hilang mood sekejap kan... tapi yer cayunk bucuk2... cubit peha kiri satu badan kitorang katsetiawangsa nie terase tau en wan....masih tertanye2 ar gerangan makhluk tuhan yang busuk tu. walaupun cik tanjung mengatakan en wan asik berkata cik feena kenal tapi tak dapat nak tangkap coretan didalam blog ini... sebentar ku fikirkan k...diharap en wan teruskan hidup dunia artis seperti biase k... biase ar mereka2 itu kurang popular... upoppsssss tak popular pun...tak sama macam en wan yang segala cerita semua org nak tau. mereka jealous ar tu..huhuhuhuhu.. semoga kiter semua sentiase bahagia... mmmuuaacckkkss

 
At July 9, 2008 at 8:12 PM , Blogger Dihidangkan dgn penuh sexi oleh ~MaksuHakim~ said...

Erm...maksu tak masok campur(tapi feeling2 mcm nak tau juga)siapa la org tu kan....setop2 la kita bercerita pasal org..Kita ni pun bukan nyer bagus sgt..tp memaidai lah dgn kejadian sekeliling kita.Dulu kita lain..tp sekarang semua dah lain...


**beli lah album baru maksu yg berada di pasaran bertajuk


**aku lebih cantik dari kau!!**


*mati laaaaa kau kat sitew*

 
At July 9, 2008 at 8:22 PM , Blogger wan khairy said...

semua org nak tau...
apa yg pasti dia mmg x popularr...
popular lagik LIEW CHEN KO..(ko kenal??) aku pun x kenal.. hahahaha..
cam tuelah bertapa x popular dan tak chantik pun.... Akan tetapi knp mulut dia begitu pun tak tahu....

Apa2 pun nanti LCW akan cerita jugak siapakah dia.... jom berjumpa...

 
At July 10, 2008 at 4:11 AM , Blogger celebi.net said...

sgt pukimak lancau tajuk album maksu tu. harus bomb di pasaran mcm album azwan ali. bg free pon kengkawan taknak. ;p

 
At July 10, 2008 at 9:27 AM , Blogger Achu said...

kiasan tue agak menarik.. rasanyer cam leh agak je siapa pokok nangka yg busuk lagi x popular tue... aku rasa x ramai pokok nangka yang bertakhta di toplist kau.. setahu aku yang top pn cuma fcd je yang nangka.. rasanye ada satu lagi nangka yang aku perasan kat toplist kau.. tp da ditebang pokoknyer.. cian dia da buchuk x sapa nk lagi... sabo je laa che wan... ada ubi ada batas, ada hari kita balas ramai2.. peace.... :)

p/s: tajuk album maksu memang sangat menarik.. akan tetapi xtau laku ke x.. harap2 jangan jadi macam nangka buchuk tue sudeh... hahahaahha...

 
At July 10, 2008 at 9:07 PM , Blogger Dihidangkan dgn penuh sexi oleh ~MaksuHakim~ said...

takper la..laku tak laku.maksu tak kisah(sambil lap airmata)...tak sangka buat album pun kwn2 tak support.nak buat mcm mana,siap dpt pukimak lancau lagi.erm nak buat mcm mana.tapi maksu pasti maksu ramai peminat..**matila propa**hahaha


**album ni dibuat bertujuan amaljariah dan untuk koncert charity..KO MAMPU????

 
At July 10, 2008 at 9:12 PM , Blogger Dihidangkan dgn penuh sexi oleh ~MaksuHakim~ said...

COP COP COP....

NAK TANYA SIAPA azwan ali?

KNP NAK BANDING2KAN DIA DGN MAKSU....SETARAF KE?



**HARGHHHHHHHHH TUIIIIIK**

(KAHAK AKU BAGI!!!)

 
At July 11, 2008 at 4:40 AM , Blogger celebi.net said...

konsert charity hangguk ko.
utk kanak2 kurang upaya mcm ko ker.
:D

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home