Banod,shaf dan acu

JUMAAT PETANG: Pas aku abis keja, singgah jalan2 klcc jap... cari baju buzday si bulat and sekali hadiahnyer...And jumpa banod yg last jumpa masa buzday feena....(kami yg bz). Bila lama tak jumpa so cam rasa mesra la kan bersembang(banod mmg pot pet pot pet) kuar ngan dia klu tak gelak memang tak sah... Yang penting klu tak mengumpat pasal org sekeliling mmg itu bukan banod... Ada jer yg nak di comment nya.Pas jln2 pusing2 aku dan apex jumpalah baju yg nak dipakai pada esok malam.Pas dah jumpa, kami pun berangkat pulang. Supaya aku tak beli yang bukan2 lagik..(hahahah) Byeee banod.. nanti jumpa lagik.



Banod duta nestle, tapi x bawak apa2 utk aku kali nie... katanya x larat mencurik dah..

Banod sale 50% klu masih x ada yg nak, kena lelong atau sedekah percuma jer lah..


JUMAAT MALAM: seperti biasa riadah menyihatkan badan. Apex kata g gym. So kali nie kami g ber3. Aku, apex dan shaf.. Naik keta baru shaf buat kali ke2nya... yeahhhhh..Dia dtg ambik aku dan apex. yg penting baru hon kereta(aku pun pakai kasut) dia dah msg berbunyik begini:

Shaf: perlukan i yg menunggu???
Aku: Lahanat punya shaf(ko ingat aku nie 'the flash'?)

Aku masuk jer dlm keta, (bersabung kat pelita nanti)*




Aku, apex dan shaf(pemilik kereta baru yg suka park keta kena bayar rm50)

Kami di Lq sangat gumbira sambil sambut ulang tahunnn(buzdayy sapa? rahsialahhh)

Pas abis club, kami g pelita And jumpa acu dan amal... Wah x g club tapi muka still ada kat pelita. Konsep sangat!! Acu baru ambik amal dari keja katernya.... Sembang punya sembang, gosip punya gosip.Terbukak gosip pasal seseorang nie, baru aku bukak pasal kes keta shaf tue...

Aku:haaa shaf nie felling sgt semenjak bekereta, aku baru nak trun umah dia dah msg2 'perlu ke i menunggu?(BIADAP)

Shaf: haruslah tergagap2 sambil ubah topik(NEXT yer)

Abih mkn , kami gerak pulang sbb esok aku keja... Malang tak berbau wangi, keta achu kena pecah dik pencurik,(curik beg Air asia amal) cian mereka... kami pun g report, sbb ada pasport dlm beg itu selain kertas2 (ko mkn kertas2 itu wahai pencurik ) . Kat balai kami pun pot pet pot pet ngan polis pompuan tue...(teringat akak aku) so akak tue pun membebel balik kat kami(baiklah)So dlm kul 4 lebih baru selesai.. Sami umah, dalam kul 5 baru tito..(wahhhh hanya beberapa jam sebelom kerja) Maka kesimpulannya... Aku MC jer.. ngantukkkkkk!! Acu dan amal belajarlah dari kesilaan yer, pas nie lebih baik g club dari lepak pelita.hihi

Jari aku berdarah kat situ, sbb sibuk sgt nak pegang kaca2 yg bertaburan itu.


*teruja nak g tengok wayang dan buzday bulat..

5 Comments:

At August 10, 2008 at 7:23 PM , Blogger MAXWHITE Skincare said...

rlalu banyak peristiwa yang berlaku pada malam jumaat itu...apakah maksud nyer sumer ini????petanda>

ape2 pun sgt best pada mlm itu...
huhu..cool wlupun ulangtahun itew terlebih skit kul 12 di wish.tpi atleast masih dalam tempoh..hehe.
sian acu...tpi ade org tu tompang mc yerr..hehe

 
At August 10, 2008 at 8:10 PM , Blogger wan khairy said...

klu tak tompang, nanti sabtu bengkak2 lah mata i nie...
hehehehhee...
tumpang2 manja jer..

 
At August 11, 2008 at 7:40 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

la...ptg gelak..malam maki2 tgh malam petanda gopenyer..bahaya lah area parking tuh,byk kali dh..
huhuhu...
adiah aku jgn lupa k..AWAS!!!

 
At August 11, 2008 at 6:22 PM , Blogger wan khairy said...

adiah ko?
okeyyy menyusul nanti..

 
At August 14, 2008 at 11:35 AM , Blogger MORIBAYU said...

now jangan letak beg kat seat belakang
..bahaya lorr
my fren dah terkena sekali
padahal dalam beg bukan ada apa pun..just paperworks jerk

so ...next time jangan letak beg kat seat belakang
even plastic beg skalipun

:P

pesanan ini dibawakan oleh megat yg fobia dengan seat belakang
:P

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home