Bersama

Jumaat: tak perlu bagi tau kat mana kami pi, sbb sama jer tempatnya(korang pasti dah tau kan?)
cuma apa yg lain ialah kali nie acu dan amal joint skali(inilah hikmah keta pecah mggu lepas) sebab tue minggu nie amal dan acu boleh joint(klu tak, harammm tidak ada maknanya). Seperti biasa x der rutin lain selain mengeluarkan peloh sambil beriadah...Semakin hari semkain ramai manusia dlm tue, yg penting Viviyana kembali menjadi MC kat situ. Apa dah jadik ngan J.I?(menjadik tanda tanya??)hahahaha... apa2 pun yang pasti mulut 'laha' nya tetap sama...'apa khabar semua?? kakak kembali menghantui anda disini!'hahahah itulah viviyana. Setelah penat mengelurkan peloh, disamping kena ngorat(Nerves okey!!) maka kami gerak makan sebelom pulang. Kat pelita jumpalah hid dan yana... hehehehhe awal mereka ke situ.Makan2 dan terus balik... sebab esoknya kerjaaaaaa....

kami berempat, rindu saat begini, akhirnya dapat gak 'bersama'.

*adakah Cerekarama itu bakal ditayang kan??

3 Comments:

At August 17, 2008 at 9:06 PM , Blogger -FAZREE- said...

riadah sgt bgus utk kesihat terutama utk diri i yg da semakin tembam ini..huhu....hehehe
windu saat beempat bersama kan?
huhu...
tapi lagi bets kalau ngn dayang2 n feena and shaf and sumer ader.huhu.
u jage diri okayh
ps:mkn ubat k Aj.

 
At August 17, 2008 at 9:24 PM , Blogger wan khairy said...

This comment has been removed by the author.

 
At August 17, 2008 at 9:29 PM , Blogger wan khairy said...

mmg besh klu ada semua...
tp semuanya kini punya haluan kehidupan yg sendiri..
mungkin saat bersama itu bakal dtg..
cuma masa akan menentukan nya..
apa2 pun kita tetap epyyyyy..
beriadah bersama.heheheh.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home