Jangan tinggalkan kami

JUMAAT: Rutin biasa . tiada yg lain melainkan yg sama saja setiap minggu. Cuma kali nie opah kita joint skali.(kul 10 dia call tanya plan apa mlm nie?hahahah) so setelah tahu hala tuju, dia pun bagi kata putus utk join sekali.. yeahhhhhhhhhhhh.... lama x g cha cha ngan dia... terasa windu dihati(wahhh madah berhelah sgt) seperti biasa aku bersama apex. Achu, amal and the geng jumpa kat sana jer.Dalam keta dia bagi tau cerita sedeh bagi aku. hukhukhuk.... Dia nak pindah keja jauh katanya.... So sgt sedeh bagi aku. kehilangannya pasti terasa kerna dia jerlah wakil wanita di setiawangsa yg sentiasa bergerak aktif bersama kami. Setelah feena jauh tersasar dari kami semua(bz katernya) hanya dia jer yg kami harapkan. musti windu celoteh dia, lawak lahanat dia, gosip2 dari dia... uwahhhhhhhhh..
jgn pindah lah dayang!!!!!!! aku mewakili semua harap 'opah ku yg seksi nie jgn pindah'.
cari keja lain jer klu kena pindah gak...(kesianlah aku nie, x chumel tanpa opah nanti, klu keta aku rosak ko x da susah.. aku nak call sapa???) tapi aku x leh paksa, jika itu yg terbaik utk dia maka aku juga kena akur ngan keputusan itu. Tapi percayalah x ada yg besh dari kami semua nie... So jgn pergi k..(wahhh tetap menghasut )
Dalam club plak , org jgn ckp,mmg ramai... aku yg x berapa nak sihat hanya menari lite2 jer.... dayang pulak cam ilang arah tujuan(dah lama x trun so step hilang serta merta yer?) dlm kul 2 lebih terus ajak lepak pelita jer... sbb cam x sihat so kena rest2... cukuplah tunjuk muka kejap jer.(boleh??)
aku, apex bersama dayang a.k.a opah yg seksi lg awek muda.

*Harap dayang pertimbanglah sebaik2nya.... jgn tinggalkan kami.

6 Comments:

At August 25, 2008 at 3:10 AM , Blogger MAXWHITE Skincare said...

hrapa dayang tak pindah...huhu...
jgnlah pindah yer...

 
At August 25, 2008 at 4:28 AM , Blogger FirstCallDayang said...

hhehehehe..lambat lagi..akhir bulan 10..alah tak jauh pun kat penang jer..
tu pun kena tunggu boss aku sorang lagi sign approval..apalah wan ni aku bagitahu jangan kecoh..terus masuk blog..kalau aku cakap bagitahu kawan2 mahu masuk suratkhabar ni..front page gitu...
hehehehhehe

 
At August 25, 2008 at 5:57 AM , Blogger wan khairy said...

haruslh masuk blog...
sbb nak pujuk ko...
huhuhuhuhuhu...

 
At August 25, 2008 at 6:03 AM , Blogger FirstCallDayang said...

baiklah memahami sangat!..heheheh
aku tahu lah kat mana aku pegi pun aku takkan dapat kawan2 yang macam korang ni..
sob..sob..sob..uwaaaaaaaaaaaaaa

 
At August 25, 2008 at 6:06 AM , Blogger wan khairy said...

so jgn la pergi k...
senang aman sentosa jer..
baru bahgia.....

 
At August 25, 2008 at 7:13 AM , Blogger LittleHid said...

weh.. dayang? ko nk pindah?

jauhnye penang..

isk isk..

walaupon kita dah jarang melepak sekarang, aku tau pasti aku akan rindukan ko..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home