KUIH RAYA 2008

Biskut raya semustinya ada bila time raya tiba. Puasa pun blom tapi aku dah promosi kuih raya untuk 2008. hahahahaha. Akak merangkap cust kat opis aku nie, promosi kuih raya dia. dah dapat makan sebalang kuih raya tak kan aku tak nak promosi kan? cian dia.. lagipun kuih2 dia sedap semuanya. jika tahun lepas dia buat almond london dan tard nenas, tapi tahun nie diganti ngan biskut lain. (mahal kot). Kat bawah nie adalah 4 jenis kuih raya yg boleh dipilih.




Harap maklum, setiap jenis kuih hanya ada 20balang jer. setiap balang berharga RM25. ada 70biji 1 balang. So jika ingin makan biskut sedap dihari raya, dapatkanlh biskut2 itu di opis aku.(wahhh berniaga plak yer)hahahahahha. selagik stok masih ada. tempah juga boleh dibuat segera. Klu rasa mahal, g beli kat jln tar jer 4 bekas rm10, tapi rasanya(sungguh tawar,baik x payah hidang dihari raya)sekian.
*jika nak tempah, sila drop comment.klu tak nak tempah jgn drop! boleh?haha

4 Comments:

At August 27, 2008 at 7:21 PM , Anonymous Anonymous said...

nk cornf/k tue 2 bekas.

-krol-

 
At August 29, 2008 at 12:05 AM , Anonymous Anonymous said...

nk gak...
setiap jenis satu...
nank ceq g opis hanq

 
At September 2, 2008 at 6:56 AM , Anonymous apex said...

wah kuih sedapnyerrrr...

 
At January 14, 2011 at 12:44 AM , Blogger chu said...

taun nich kalo ada biskut yg besh2 gtau erkkkk....nk gk try.....hik3

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home