patah kaki

Sabtu:DAH janji ngan firz nak g shopping dan g PC fair, nak beli laptop(katernya) so dalam kul 2 lebih kami sampai kat klcc.. Ya rabbi.. manusia sangatlah ramai.... fuhhh sib baik semangat nak shopping tue ada, so redahhh jer yg reramai tue... so aku, apex and firz mula tawaf kat pc fair tue... yg penting aku jumpa barang nak beli kat situ(utk casper terchinta) so skg casper boleh melalak sekuat2nya... hehehehe.. and firz mula confius nak ambik laptop yg mana terlalu banyak pilihan walaupun di hati tetap nak VAIO putih(tiru warna casper aku) suruh ambik hitam yg sebati ngan hidup dia x nak nieh..Akhirnya tetap akur, so tetap ambik VAIO(felling)*hahahahah...



Pas penat berpantun kat situ,penat berdebat itu dan ini akhirnya VAIO idaman sudah dimiliki kaedah swipe dan menang telah digunakan oleh firz(bagus yer)..hehehe. kami mula g carik kedai makan tuk makan, lapar gila.(walaupun aku dah melahap nasi kandar) so g litter penang kat atas klcc tuk makan... situ jer cam x penuh orang dan selesa tuk makan2... yang penting pic pose kat pc fair ada dlm Hp si firz, so tunggu blog dia, maka korang gi tengok kat blog dia jer.THX.


nampak tak beg free kat PC fair tue ada pelbagai warna,tp kami dapat hitam jer...wlpun nak purple sebenarnya..hahah yg penting beg tue besar dan boleh memBZ kan lalu lalang..haha.

Haaa, nie makanan aku, Asam laksa + ABC(sedapnyaaaa)

Apex bersama nasi lemak ayam yg sgt mempersonakan..

firz pulak mkn laksa siam yg penuh lemak berkrim...

Abis mkn, kami mula jln2 kat klcc nak cari beg laptop si firz, and shopping barang2 aku.. yeahhh.. teruja tuk jalan2 wlpun ada jugak adengan sedeh2 dalam hati(senyum jer lah) yg penting masuk kedai2 yg namanya gah dimalaysia... And paling penting setiap kali masuk kedai mana2, beg barang2 VAIO si firz asyik berbunyik(malu muka aku yg cute nie) lahanat BIADAP sungguh org memerhati aku.. cam aku nie mencurik... Demi menjaga air muka yg suci, aku tukar bawak barang ngan firz(wlpun beg yg firz bwk lagik berat) tetap terima , janji tak ada bunyik2 bila masuk kedai.hahahahha. merasalah firz plak pas tue..(lalalaaaala)kami masuk kedai nie, turun kedai tue, pusing kedai nie balik, masuk sana pulak... last2 satu apa pun tak dibeli...(BIADAP)
pastu rancang nak g pavilion pulak(aku okey jer, so kami g pavilion)



Aku g pavilion ngan firz jer, si apex balik, PENAT katernya..(baiklah) so aku tak nak pikir lelain teruskan jugak g carik barang2 kat pavilion.. tetap menggunakan kaedah sama masa kat klcc... iaitu masuk kedai nie... turun kedai tue... pusing2 satu pavilion, sale sana ,sale sini... fuhhh bernafas kejap...terjah pulak kedai tue... kuar kedai nie.. last2 tetap tak beli apa2.(BIADAP kali ke2)*






Hahahahah kelakar jer, penat pun ada.. tetap tak beli apa2 yer.. maybe bukan rezki kat pavilion kot. so aku ajak jer firz balik sebelom kaki aku patah. kami pun pulang dalam keadaan yg puas berjalan.(janji dapat melihat sebelom membeli)


Berjalan jer lebih, akhirnya tiada apa jugak dibawak pulang(Siottt)

*Adakah esok sambung bershopping??

5 Comments:

At August 3, 2008 at 10:22 PM , Blogger MAXWHITE Skincare said...

huhu...mmg penat..itu pasal balik...penat memikio..but pc fair mmg sesak dan ramai org sehingga idak ade mood sudah nak beli mp3...huhu..smpi skang tak beli lagi.huhuh...tapi tidak aper.yang pnting uolz da dpt aper yg uolz nak...cool

 
At August 3, 2008 at 10:42 PM , Blogger wan khairy said...

tuelh memikio benda yg x faedah knp?
hukhukhukhu...

 
At August 4, 2008 at 2:17 AM , Blogger MAXWHITE Skincare said...

tak faedah mendenyer...

 
At August 4, 2008 at 5:27 AM , Blogger wan khairy said...

byk faedah ker??
baiklahhhh.. faedah yg negatif!!!!!

 
At August 4, 2008 at 6:18 AM , Blogger MAXWHITE Skincare said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home