rambang mata

Penat shopping smlm terasa sampai ke ahad. Ahad apex dah nak balik kuantan. so aku bangun , kejut dia and antar dia sampai masjid jamek..(hukhukhuk sedeh) manusia sgt ramai.. ya allahhh sib baik kesabaran ku sgt tinggi. Dah antar dia, aku pun balik... and firz msg sruh aku bgun tito... wlpun dah bangun and still cam nak balik tito...wahhh ajak shopping lagik nieh... wauuuu kali nieh nak g serang sg wang plak... wahwahwah.. besh. And tetiba plak apex call kata tiket bas g kuantan abis... cian papy.. huhuhuhu, dia boleh balik esok jer, so aku ajak dia g sg wang jugak(walaupun dah tahu jawapannya, tp still ajak) so dia bagik alasan nak blajar, aku tak leh buat apa2lah... aku g ngan firz jer... cam SASPEN jer nak g, takut rambang mata.
Fuhhhh ternyata yer... memang rambang mata... sana sini sale.. Dah lah harga murah, pastu sale lagik bertambah murah jadiknya.... bayangkan dr firz beli beg ZARA berharga RM3++, kat situ dia boleh dapat :

1 beg + sepasang kasut+ selipar + 2 selendang(melayu sggh bahasa aku)= Rm200

(murahhh kan??) sangat puas hatiii.. termasuk jugak aku, apa yg firz beli aku jugak tak terlepas untuk ambik jugak...sangat beshhhh!!!! terasa nak borong semua... cam nak g sg wang lagik nanti...Boleh?? yg penting terlalu ghairah bershopping kiri kanan penuh beg plastik, satu pic pun x sempat aku snap..hahahahah(hebat kan??)

Abis shopping, teman firz g langsai hutang semua, kami gerak pulang tuk mkn bersama2 dayang dan apex.(laparrrrrrrrrrrrr nyer) akhirnya apa nak dibeli tercapai sudahhh, maka sekarang boleh ler senyum puas2, sambil tunggu masa nak shopping lagik.(tak insaf2 nieh)

*Esok apex balik...sunyi le nanti.....

7 Comments:

At August 3, 2008 at 10:20 PM , Blogger MAXWHITE Skincare said...

sunyi yer...sian...tkaper minggu ni annversary kiter..kiter jalan2 n celebrate puas2 okayhh???btw next time shopping i teman tau!!ahakz..

 
At August 3, 2008 at 10:45 PM , Blogger wan khairy said...

nanti u penat cam ner? u kn cepat penat... pas2 berpeloh...ngan panasz nyer..
nanti i gak yg kena..
hukhukhuk...

 
At August 4, 2008 at 2:16 AM , Blogger MAXWHITE Skincare said...

tak...kiter bukan jalan kat panas2 shopping2 tu pun...haih...ni hentam i balik ni

 
At August 4, 2008 at 5:25 AM , Blogger wan khairy said...

x hentam u pun..
tp itulah u..
sentiasa punya cerita...
mula2 x leh panas...
pastu x leh peloh...
hukhukhuk...
klu u okey, i pun okey jer..
i mmg jln2 (shopping) gila2 punya penat berjln..

 
At August 4, 2008 at 6:16 AM , Blogger MAXWHITE Skincare said...

okay..im sorry...next time i akan jadi mcm tu okayh...just jaga hati i skit2 k.ader bnda i takleh ade yang bley.

 
At August 4, 2008 at 7:22 AM , Blogger wan khairy said...

i tak nak u jadik cam tue...
nk u jadik diri u...
kat mana i tak jaga hati u??
jaga jer, sentiasa waspada..

nanti kita shopping2 sambil jalan2 k..hehehehhe..

 
At August 4, 2008 at 7:56 AM , Blogger MAXWHITE Skincare said...

okayh...kiter shopping n jalan2 on our annversary k?

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home