ROGUE vs PRIMEVAL

Lagik cerita buaya kuar kat panggung. seperti biasa cerita ngeri, aksi, lagak dan gaya pasti aku tak terlepas untuk menonton kat panggung. suka akan yg Saspen2, so aku dan apex booking cerita nie dari umah. kul 1.45start. kul12.30 masih tak mandi lagik... Apa lagik bergegas masing2 siap.


Hero dalam cerita ini penyelamat keadaan. boleh?? hahahahah... Klu cerita berkaitan buaya besar, musti satu hari akan makan manusia selagik boleh.(dah kata cerita, makan lambat2 karang kul brapa cerita nie nak habis? kan..) Cerita nie okey, tak buhsan. Saspen tetap ada, klu x ada maka itu bukan cerita buaya. Cuma cerita ini maksud aku buaya nya tak boleh tandingi buaya dalam cerita 'PRIMEVAL'. buaya nya lebih besar, ganas dan kejam terhadap manusia.hahahaha. Aku ingat lagik buaya tue siap boleh kejar manusia di daratan dengan kelajuan100km/s. kejap kan?hahahaha.. PRIMEVAL adalah cerita buaya terbaik setakat ini. Jalan ceritanya lebih banyak saspen berbanding rogue dan sentiasa saspen sampai habis... Rogeu pulak buaya yg besar,gemuk tapi sekali cucuk mampos!! So aku bagi 2.8 bintang tuk cerita ROGUE.

Primeval pula tanyanganya 2007 tpi masih aku ingat ngerinya sampai sekarang... Memang dasyat buaya dia...kisah benar membuatkan primeval sukar utk dilupakan.

4.5 bintang tuk cerita Primeval. Buaya itu masih hidup sampai skg, mana lah dia pi kan?


Abis tengok wayang, kami terus g makan2. laaparrrrrr sesangat. Teringin makan sup...nyum nyum maka kami g carik tempat yg ada jual sup. 9.8.08 merupakan hari paling besh dlm hidup aku ...harap bahgianya akan berterusan..
Nielah makanan kami... lazat sungguh....


hirup kuar sup yg panas, and makan bebola ikan yg sedap..

Apex plak x abis mkn, sbb x sedap katernya ikan tue.....

Pas habis makan, kami berangkat pulang untuk rehat sekejap. Cukup jalan2 setakat nie sbb malam nya masih ada acara? Acara apa? FFM ker? tunggu.....

*sekali lagik merah menjadik taruhannnnn...

2 Comments:

At August 10, 2008 at 8:25 PM , Blogger -FAZREE- said...

hurm tak tau nak komen pe eak..
anyway...it is simple yet fun celebration of ulangtahun...

 
At August 10, 2008 at 8:44 PM , Blogger wan khairy said...

iyerrrr..
simple yg chumel...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home