WALL . E

SABTU: selepas abis keja, aku tunggu apex, acu dan amal kat pelita. Kami g tengok wayang citer WALL.E. Jarang giler tgk cartoon kat wayang(hanya memilih yg terbaik)


Cerita nie sangatlah chumel bagi aku. Perwatakan WALL.E yg cute nie, ternyata berjaya membawa cerita ini berada ditahap menggembirakan. Kehidupannya nya sunyi di bumi, hanya berteman lipas, WALL.E suka berangan2(tuk ketemu cinta ati) hanya video jadi tatapan. Sampailah satu ketika EVA turun kebumi...(sgt comeii wall.e sebut nama eva yer, ada gayanya tersendiri).Bagi aku 'finding nemo' adalah cartoon paling besh yg masih kekal dalam ingatan aku. WALL.E pulak berada ditempat ke-2.(4 BINTANG aku kasik tuk cerita nie) Tak rugi menonton cerita nie, sangat berbaloi, dari ngantuk terus segar ngan kechumelan wall.e
Akhirnya apex dapat tgk cerita memang dia suka(selalu cerita SASPEN jer)


Acu dan amal jugak amat berpuas hati ngan cerita nie...

AHAD: ari nie apex balik.... dan Badan aku mula rasa nak demam....(hukhukhuk, batuk2, sakit tekak) Janji nak kuar ngan dayang dan feena petangnya, boleh antar apex sekali kat pudu. Akan tetapi tetiba cancel sebab dayang sakit dan feena nak masak dan layan aku macam anak raja(wahhhh begitu sekali yer) So aku dan dayang g la antar apex dulu kat pudu(sedehnyerrr...) Pas dah antar terus balik umah dayang.... sesampai kat umah makanan dah tersedia terhidang atas meja(wau!! bagus) so kami melayan 2 cerita, GABERIAL dan SPIDERWICK. Gaberial (sgt buhsan, harapkan hero tue jer mengembirakan,hahaha.) dan cerita Spiderwick (sangatlahhh besh) . Abis cerita tue, layan TV1 pulak pemburuan EMAS Olimpik pertama malaysia( Ternyata hanya mampu perak) tahniah gak lah utk Lee chong wei, atlist ada jugak pingat dari pulang tangan kosong . Dan paling nak di tekankan kat sini ialah 'bantal bucuk' dayang iaitu bear yg sangat kepam baunya.. hahahahaha.. ingat aku jer ada bantal bucuk, rupanya dayang jugak ada. Tapi bantal aku lagik wangi lah.(komaaaa)* Bantal bucuk adalah nyawa aku.. tanpa bantal itu, pasti tak lena dibuatnya... hahahahhaha....

Nie lah 'bantal bucuk' dayang..hahahhaha chumel kan?tapi bau, wauuu aroma...

*cerekarama itu penting ker?atau bantal bucuk yg penting...

5 Comments:

At August 17, 2008 at 8:43 PM , Blogger MAXWHITE Skincare said...

yer..cter ini sgtlah chumel belaka..
eva...wall.e....hehe.tu lah dpt gak tgk cter kartun@yg tak ssaspen...huhu.
bantal bushuk dayang lagi bushuk???wow...takleh byg busuk nyer..hehehe.tpi u nyer ttp wangi.muahx.cerekarama u dah basi...u pun ckp taknak kuarkan kn....

ps:makan ubt

 
At August 17, 2008 at 9:01 PM , Blogger wan khairy said...

bantal bucuk dayang,tak bucuk sgt...
cuma x cukup wangi cam bantal i jer..
hahahahahah...

 
At August 19, 2008 at 5:45 PM , Blogger MORIBAYU said...

huik
u punya teddy tu bukan gummy bear ker ??

:P

yang zaman 80's dulu ada citer cartoon dier
ahaks

 
At August 20, 2008 at 7:11 AM , Blogger FirstCallDayang said...

ermmm kalau rindu kat aku tu cakap jer lah..kesian kat hypo aku di huru harakan..korang jeles ek..tak per lah sbb wan nye pasal aku layan kan aja..rindu lah nak gi beronggeng ngan korang (walaupun aku tahu ayat aku pas ni akan jadi kontroversi dan bahan berikutnya) tapi aku tak kisah sbb aku mmg rindu nak gi ngan korang...
huhuhuuhuhuuhuhu... saper megat eusofe tu dah bosan hidup ker?tu patung aku lah..hypo bukan gummy bear!

 
At August 20, 2008 at 6:58 PM , Blogger wan khairy said...

dah windu nak beronggeng, tak reti2 nak call tanya ker?
klu nak suruh aku, atau yg lain2 ajak.. maka memang tak kuasa sekarang nie...
sebab .. 'belajar dari kesilapan'
so klu rasa nak g, call atau msg k..
pasti kita boleh ronggeng skali..

megat tue kwn aku...
ko dah knp?
hhahahahah...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home