ANTM11

Episode 4: MakeOVER

Minggu make over, so minggu nie korang tau pilihan aku. Dah cop lama, tp aku akan lebih suka tggu mereka di make over dulu. So mari melihat 3 pilihan aku, persaing aku, dan yg terlemah utk minggu nie.

Elina: Dialah pilihan pertama aku, harap2 boleh pi sejauh yg mungkin.( tak menang pun x per, atlist sampai final) sbb itulah selalu berlaku bila LCW dah cop model dlm ANTM. Dari zaman,nik,chantal,natasha,anya (semua x menang, tapi top 2)dan sekarang harap elina pulak. tekaan aku paling berjaya zaman 'naima'. itu jer tekaan aku yg tepat... so harap elina dpt pertingkatkan prestasi..

Sheena: aku jugak suka sheena. walaupun pompuan nie sikit gedik depan juri. tapi aku suka dia.. kelibat kimora zaman baru ada di wajahnya... harap dia jugak boleh g jauh. dan berperangai sopan lagik.

Lauren brie: Setelah dia terangkan lagik rambut dia, penampilan dia lagiklah menyerlah.. suka jugak dia... dia pilhan aku ketigaaaa... Personaliti tue cam kurang skit menonjol, tapi dalam pembikinan... Sabar yer semua..

PERSAING:

Mckey: model pilihan firz nie mmg chantik... ada potensi utk melawan kewibaan model2 pilihan aku(begitu) hahahahahahah...


Marjorie: Nie sorang lagik pesaing yg kuat bagi aku. Sangat kuat!!! malah memang boleh pergi top5. Kenapa aku tak nak pilih dia jer??? Lorrrrr suka hati la x nak pilih dia.. tak lah, aku suka dia, dia cute. tapi aura utk memilih dia itu x ada(wlpun pic2 dia chantik2 belaka) tapi aku jugak suka melihat dia melangkah lebih jauh.... baru ada umph!!


Isis: apa yg ada pada isis? isis tak mungkin juara ANTM11( dijamin) tapi isis mungkin bagi tekanan kat model2 lain( tyra suka dia) dia akan disimpan oleh tyra lagik.(penonton suka melihat drama) so dia akan disingkir bila masanya tiba( wahhhh, cam aku pulak tyranya)hahah.

Hanna: hanna jugak chantik. Tp aku tak suka dia... entahlah terlalu kolot(kampung) x boleh terima dia tolak isis masa dlm kolam renang, and dia jijik tgk elina adalah lesbian.. Aiyoooo nyampah pulak aku. tp dia boleh g jauh, klu ubah atau cari aura pose nya.. tak reti sgt naik mainkan watak dalam bergambar...

Clark: setakat nie dia biasa2 jer bagi aku. belom nampak apa yg menarik sgt. so x der comment lebih2lah utk clark nie.

Joslyn: pompuan nie, bila bercakap sangat nyaring... punya kegigihan dalam ANTM11... so dia boleh bagi tentangan hebat jugak utk model2 lain...

Analeigh: aku suka tgk di catwalk... aura rambutnya itu... sgt supermodel... cuma syg, dia nie x pandai pose... harap dia cepat belajar dan berjaya... boleh menjadik pencabar jika lebih berani utk memberi gaya dalam bergambar.


Brittany: persis jeslene nie punya raut wajah yg chantik. Tp sayang dia tak tunjukkannya. and dia lah yg Tersingkir utk episode nie... heheheheheheh... sib baik aku x cop dia. hahahah. awal sgt kuar nieh.
So persaingan kini bermula.... kejutan bakal disaksikan dlm episode mendatang. harap2 model pilihan aku elina,sheena dan lauren brie dapat meneruskan rentak dalam ANTM11. apa2 pun setakat nie aku suka model2 dalam ANTM11( setakat niehlah) sbb semua ada bakat dan chantik2 serta masing2 punya keunikan yg tersendiri.

* Makeover garfield sepatutnya diwujudkan, baru oren rambut. AKAN DATANG.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home