ANTM11

Episode 5: Catwalk

kejutan terus berlaku dlm ANTM11 dimana , Hanna tersingkir sebelom photoshot. Dia disingkirkan masa waktu cabaran catwalk dijalankan. Sesungguhnya tyra memang belajar dr pengalaman lepas, dimana model berwajah chantik tp catwalk hancur dikekal kan sampai top5( alih2 model tue mmg x boleh buat bisnes,dan merugikan) So dlm cabaran catwalk, hanna memang menggerunkan. Aiyoooooooo terkangkang catwalk nya.. Awie catwalk lg chantik kot(tetiba) So bye hanna... sgt sesuai ko tersingkir.




terbaik:

Clark: Menebus kekecewaan minggu lepas, kali nie dia di panggil dulu oleh tyra, ternyata pic nya kali nie antara terbaik pernah dia hasilkan... Tahniah... tapi bagi aku dia nie biasa2 jer( wahhh ckp besar nie) so selamat maju jaya. hahahhha..

Lauren brie: model pilihan ke2 aku nie, ternyata sangat hebat bila beraksi.. Aku suka pose tangan dia tue.. Aiyooooo hebattttttttt..... Dia semakin bagus(lega) ..


Analeigh:wauuuuu hebattt.. minggu nie dia sangat bersemangat beraksi. sbb tak nak dok bottom 2 lagik... so kegigihannya membuahkan hasil. tahniah... aku suka pose dia gak... hebat..

Elina: Model pilihan pertama aku nie, kurang berkeyakinan tuk episode nie.. jgn begitu.. aku yg risau.. tapi dia tetap hebat posenya..... so lebih fokus okey...


Shenna: model pilihan ke3 aku jugak masih terselamat. fuhhhh lega ketiga2 model pilihan aku selamat utk terus beraksi. juri suka photo shenna nie..

Terburuk:

aku hanya memilih dua tercorot jer, sebab banyak pic2 chantik tuk minggu nie... malas nak letak semuanya.. hahahhahahh.

Samantha: dia duduk bottom 2 bukan sebab pic dia x chantik, tapi kerna sebab catwalknya. Kan dah kata minggu nie semua pic chantik2, so juri menilai dr segi lain pulak. Waktu catwalk, samantha sesuka hati mencacatkan bj dia... hahahahahha, ala2 rock star konon.. tp sebenarnya mencacatkan.(lain lah klu dia yg desing baju tue x per)


Isis: aku dah cakap dia x mungkin menang dlm ANTM11. ternyata dia x boleh melawan wanita tulen yg berada dlm ANTM11. Sifat terlalu takut utk menonjol( tetambah bila berpakaian mandi) membuat isis hilang fokus dan taring. So utk minggu nie ternya pic isis paling x chantik. Dan dia tersingkir. Bye isis..... anda tetap wanita(walaupunnnn)hahahahahah..


9 peserta, saingan makin sengit... tak sabar melihat episode seterusnya..... adakah model pilihan aku akan terus selamat? adakah elina dapat kembali sentuhan ajaibnya? sama2 kita tggu.

*ternyata Garfield sedang membuat persiapan...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home