Last mkn di siang hari

Ahad:dah janji ngan dayang nak g umah dia.. Dia nak masak2 katernya ngan mak munah zirot. so aku dijemput datang tengah hari....( kata mkn tengah ari, x kan nak dtg malam kan?) so dalam kul 12 aku dan apex terjah umah dia... dia dan mak munah baru balik pasar.( wahhhh makan tengah ari sgt nieh)


aku juga rajin menolong dayang kat dapur (pengsannnn)*

tak lupa tolong belik apa yg dipotong mak munah.

apa yg pasti nasi aku yang masak okey!!!

Kedatangan awal aku disitu dikejutkan ngan satu kejadian misteri NUSANTARA.(begitu) dapatlah aku melihat secara LIVE misteri itu. Dengan melihat sendiri apa yg belaku, skg paham lah aku, dan tertipulah aku selama nie(termasuk acu, dia paling bengang tahap dewa dewi) tapi lantak ler kan, kehidupan orang masing2 punya hal lah. Umah mereka, bukan umah aku pun. selagik h/mate mereka suka dan x kesah, tak kan aku pulak nak OVER kan??(yer kerrr x kesah??opss!!) so biar jer. Harap kekal ke anak cucu, dan bahgia dunia aqirat.AMIN.

Dalam kul 1 lebih acu dan amal pun sampai. masa tue makanan baru siap separuh.. aiyooo lapar okey. bergosip dulu ngan acu semua, sedar tak sedar kul 2 lebih baru makan. akhirnya makanan yg dayang dan mak munah masak siap. Sedap giler semuanya... Sambal belacan dayang sgt pedas(sepedas mulutnya)fuhhhh berpeloh apex makan....(dia ckp sedap, wlpun pedas). syokkk jer dapat masak2 and makan2 macam tue... thx dayangggggggggg..... Dapat merasa makanan yang sedap.muahxx.

merasa mkn di siang hari. esok dah poser..maka sebln lah x mkn siang, kecuali x poser le.

*selamat menyambut ramadhan +selamat berpuasa kpd semua.

3 Comments:

At September 3, 2008 at 6:33 AM , Blogger FirstCallDayang said...

nanti kenangkan lah aku selalu..
aku pun tak lama lagi kat sini..
tgh menghitung hari jer...

 
At September 3, 2008 at 6:16 PM , Blogger wan khairy said...

tuelh...
sedeh rasanya ko dah nak kuar dari situ... aku x kesah ko kuar dari situ.. tp jgn arhh pindah kl...
cian aku nie.. sapa nak teman aku nanti? nak lepak2 luah2 perasaan?
ko dah x der.... hukhukhukhuk..
windu sambal belacan ko....
hrp ko juga kenang aku yer...

 
At September 7, 2008 at 11:18 AM , Blogger MAXWHITE Skincare said...

sedihnyerrr dayang cakap mcm tu..luah2 perasaan???aper guna i ni...hurmmmmmm

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home