Merdeka yg sepi

Malam merdeka aku sensorang kat umah, apex pula kena balik klang. hukhukhuk... sunyi... tak suka dok umah.... So aku ajak dayang lepak2 umah aku,(tgk cerita suara saleha) sedehnye citer 2. disamping susun aktiviti malam. Yeahhh akak aku kuar, tp dia suruh aku g b.bintang sendiri(aiyooo kiamat pun x g, klu aku kena drive) and phezz ajak g lq sesangat... dia pun nak kuar jugak kaedahnya(so aku tawarkan, ko drive, i okey jer) dia setuju... maka kami pun SET tuk kuar.Hanya ber2?????? yeszzzzz setelah dayang kata x nak kuar. maka memang hanya ber2 jer. Aiyoooo merdeka apakah itu? inilah 'merdeka yang sepi'. acu dan amal pula penat (kater phezz) dia suruh aku maki mereka yg x nak kuar itu(so aku maki k, hye korang semua, laha jer tak nak kuar bersama kami....besh tau kuar, tgk bunga api.... siottt jer tak nak kuar) pas nie korang kuar aku tak nak joint(wahhhh, tapi ajak dulu tau mana tau aku nak ikut ker) hahahahaha.. k phezz aku dah maki light2, x boleh maki lebih2 sbb nak poser. hihihi..

so kami berhibur kat lq(lagik????) situ jer boleh membawa diri nie. ternyata sabtu tak dapat tandingi ari jumaat punya fenomena. so org tak ramai, maka aku mula buhsan tuk menari.. menari jer ada ler mata memandang... so aku lebih banyak duduk dari kuar peloh(pemalu tetiba) windu kwn2 yg lain...windu apex jugak yg tengah tito2 ayam kat klang sana(tak tito erk??) wisau ler 2.. dunt worry x nakal2 pun. phezz jer menggedik kan diri kat sana... pas puas tgk phezz menari sakan, aku ajak phezz makan(lapa giler) so kami g pelita.
Dipelita manusia sangat lah ramai, sampai makanan kami sampai lambat(biadap!!) tapi kesabaran kami mengatasi segala2nya... aku dan phezz sembang2 sambil gosip2 manja.... besh gak kadang2 ber2.. boleh sembang2 lebih mendalam... sambil ngumpat2 org sekeliling. hahahaha.. mcm2 gaya kat pelita hari tue. makanan sampai kami melahap ngan cepatnya dan terus pulang...
So, aku istihar 'merdeka yg sepi' ini sebagai satu kenangan aku bersama phezz. aku hanya ber2 dari mula sampai hingga kebalik. walaupun phezz tidak yer, sentiasa ada manusia yg mendampinginya kat lq tue.. tapi aku hanya bersama dia... so phezz chantik kan badan lagik k. kasi lagik hot kebaabom!!

*esok pula ada makan2 yg last diwaktu siang.

3 Comments:

At September 2, 2008 at 6:51 AM , Anonymous Anonymous said...

sepi ker???
huhu...pergi kelab menari2 da kire best la..i duk umah sowang2 wisau lagi sepi.
huhu.aper2 pun selamat menyambut kemerdekaan.esok tak sabar nak makan umah dayang

 
At September 2, 2008 at 6:13 PM , Anonymous Anonymous said...

yerrrr merdeka!!

 
At September 2, 2008 at 7:06 PM , Blogger wan khairy said...

owhhh wisau ker?
apa nak wisau kan..
i nie baik lor...
x nakal2 pun...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home