Ramadhan aku: episode 1

SABTU: Pas aku habis keja dalam keadaan yg benggang giler (pc rosak) lalu aku tendang bertubi2 sampai pc tue pecah apa yg patut, aku x ada mood nak g klcc tengok wayang. Tapi apex seorang yang penyabar ngan sikap baran aku, lalu aku mula cool sikit2.. maka kami g gak klcc untuk tengok wayang. citer 'Death Race'. g beratur utk cerita yg sepatutnya tgh nak bermula... so dapat tiket terus masuk... sib baik x mula lagikk. Cerita yang sememangnya besh, walaupun ada potong(malaysia kan, x boleh ngeri sikit pun) so terima ngan hati terbuka... Apa2 pun cerita nie mmg menghiburkan dan penuh aksi. 4 bintang aku kasik...
Pas abis tengok cerita nie, kami baliklah... mood aku semakin pulih dari memikirkan pc yg rosak itu. So balik golek2 jap pastue kul 6 seperti biasa melawat pasar ramadhan depan umah tue... nak makan banyak2 kater nyer ari nie, Ari nie kami berbuka dua orang jer... so kami mula meredah manusia yg ramai utk cari lauk2 utk dimakan.(ramainyer yg malas memasak) Pasar ramadhan setiawangsa memang terkenal... banyak artis2 datang membeli juadah berbuka kat situ, termasuk aku(pengsannnn)*

Selepas selesai dipasar ramadhan kami mula hidangkan makanan yg dibeli.Tak sabar tuk berbuka... pasang tv jap, tgk shin chan, dan waktu berbuka pun tibaaaaa... apex baca doa.... AMIN.serrrrrrrrbuuuuuuu...
makanan utk dua org tersedia, terhidangggg... tak sabar nak serbu.

AHAD:Aku,apex dan shah mulakan sesi mengemas umah semperna nak sambut aidilfitri, kami bergotong royong apa yg patut... pastu g beli cat umah(minggu depan buat), g jusco(teman shah shopping,aku pun x terlepas) dan balik umah.... kul 6 g pasar ramadhan seperti biasa. Kali nie dayang joint sekali. Pas berbuka g antar apex kat pudu.. dia dah balik kuantan.hukhyukhuk, CEDEH...(thx dayang, sbb g antar apex )

Aku dapat card, thx papy..terharu rama2 aku dalam bilik dapat kejutan itu.

*korang kena bersedia ngan kehadiran Garfield AKAN DATANG.

2 Comments:

At September 7, 2008 at 9:22 PM , Blogger MAXWHITE Skincare said...

u are welcome Anjer..
hehehe...segala isi kandungan nyer adalah benar dan benar belaka...
huhu
haah...sian pc dier rosak...

btol2 rmi artis kat ctu antaranya nubhan...hahahaha...nak pengsann gak lah...
heheheheh
muahhhhhhhhhhxxxxxxxxxx...

 
At September 7, 2008 at 9:28 PM , Blogger wan khairy said...

klu sama2 pengsan sapa nak angkat kita nanti?
owhhhh peminat...
lupa pulak..
kahkahkahkah.. koma terusss..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home