Ramadhan aku: episode 2

selama 3 hari, aku jelajah membeli makanan di pasar ramadhan setiawangsa. Apakah juadah berbuka aku utk 3 hari itu? jommmm saksikan...

ISNIN: konsep keseorangan.
Ari nie aku berbuka sorang2 kat umah, so aku beli apa yg aku rasa nak makan dan simple. So aku beli nasi ayam, bubur kacang, laksa dan air oren( simple habis) hahaha yg penting semua itu habis di makan.

SELASA: konsep muhibah.
Ari nie aku berbuka poser ngan dayang ,shah dan lutfi. So makanan aku ngan dayang sama, iaitu nasi ayam dara, laksa(lagik???/), air mangga.... aku nya makanan habis, tp dayang x habis( x sihat katernya)
RABU: konsep keluarga bahgia.
wahhhh konsep itu amat tertarik. Apex dah turun kl, so aku makan banyak ler(bukan mmg mkn banyak selalu ker??)hahahahah.. menu aku paling utama ialah ikan bakar setiawangsa(sedapp). berbuka poser ngan apex dan shah. apex mkn nasi ayam dara. aku pula nasi putih + pari +paru+ sambal udang petai + kuih muih.

* ternyata aku kuat makan cam Garfield..AKAN DATANG.

3 Comments:

At September 11, 2008 at 12:33 AM , Blogger celebi.net said...

sgt byk yer ko makan! aiyoooooooooo

 
At September 11, 2008 at 2:10 PM , Blogger MORIBAYU said...

yeahhhhhhhhhhhhh
nasi ayam berempah
huhuhuhhu...dah lama makan !!


huhuhuhuhuuhuh
lapar la plak


pengsan la sekejap

 
At September 12, 2008 at 8:39 AM , Blogger MAXWHITE Skincare said...

mmg dier banyak makan yer!!!11

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home