Ramadhan aku: episode 3

Semalam pas aku abis keja, kami g cari tempat untuk berbuka puasa. Dari ari tue dah plan nak g 'Asam pedas' kat setiawangsa. so kami g booking kat situ. Pastue balik umah rehat jap, and kul 6.30 kuar umah g 'asam pedas ' tue balik.

Buffer dewasa: RM29.80
Menu utama: asam pedas
'Makan sampai tergolek'





Cerita pasal juadah kami ber2 memang x habis... memang melantak selagik mampu.Yang penting pas ambik makan aku dah tak leh bangun dah nak ambik apa2.(suruh apex jer bangun)
memang berat nak bangun.. rasa nak tergolek bebetul.hahahahahha..


Pas abis makan kami bergerak ke klcc, nak tengok cerita 'blackwater' kater lebih seram dari JAWS. so teruja lah nak tengok... Ternyata cerita benar ini menghampakan aku.(18 PL konon) Lebih kepada dokumentari bukan filem aku rasa... Pembikinannya nampak murah(harap poster jer gempaq) lebih banyak sembang atas pokok... (dah kata cerita benar, so mmg yg benar2 jer dia tunjuk)bab buaya memang dia pamir buaya betul... cerita nie Saspen gak bila mereka masuk dalam air ( sebab buaya tue mmg suka kasi suprise kat mereka) boleh la klu setakat nak tengok, tp cerita nie x sesuai jadik filem, 2 bintang aku kasi. pelakon pulak x perlu ramai, yg mana terlibat jer ada. so klu ada 3 org, maka tiga org jerlh buaya tue perhatikan(dari mula filem ,sampai habis filem) maka nak tengok aksi yg banyak, jgn berangan klu tengok cerita nie.

Abis tengok wanyang, terus gerak balik.. dalam perjlanan balik dayang call ajak sahur 'roti canai'
so kami joint ler makan-makan... sambil borak2 kejap.. pas mkn terus balik tito..
ngantukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk..



* baik tengok Garfield dari blackwater. AKAN DATANG.

4 Comments:

At September 12, 2008 at 8:35 AM , Blogger -FAZREE- said...

hahaha...suker susunan ayat garfciled dari awalk hingga akhir blog eak...
hehe!
tapi ttp seram bagi i!!huhuhu.cuakkk!!
tapi makanan kat asam pedas itu mak aihhh..sedap yang amaaaat..kalau lah perut ku seperti lembu ada 4.da lamer dsa licin.
anyway it is so nice and happy to berbuka pose dengan org2 tersayang!!!!!!!heheheh
muaaaaaaaaaahhhhhhxxxxxx

 
At September 12, 2008 at 9:13 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

bile nk buke ngan ko kn??
tgu aku cek kalender aku....
nk lepaskn kwn2 uitm dolu...huhuhu..
passtu bruler kwn2 ms..hee..
kwn2 nestlepn lom lg ni dn juger adikku syazwan...arghh...!!

 
At September 12, 2008 at 6:42 PM , Blogger wan khairy said...

klu ko cek kalender ko,
maka aku pun kena cek jadual seni aku. selebrity kan..
hahahahahah...
hujung2 nak raya lagik bertambah majlis berbuka poser aku hadiri..

haruslh garfield..
penting tue....
bagi i x seram mana pun..
so-so jer...
suka gak berbuka ngan org2 tercyg!!!!

 
At September 13, 2008 at 10:06 PM , Blogger FirstCallDayang said...

ermmmmmm aku ni jangan katakan kalendar...kena check time skali...heehhehehe sangat teruk ler...
wan..aku pun nak makan kat asam pedas tu...huhuuhuhuhuhu..tak ajk pun

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home