Ramadhan aku: episode 4

Sabtu yang lepas, aku, apex dan shah bergotong royong kemas umah... kami telah cat dinding umah ngan warna yang baru.. wahhhh..warna apa????? itu kena dirahsiakan.... nak tahu? datanglah umahhhhhhhhhh .lalalallaa.. tak sabar nak rayaaaaaaaaaaaaa.... Bukan aku jer raya okey, umah jugak raya....

alihkan brg sblom mengecat, tv tue sgt berat..~ fuhh haus~

Aku dari dulu nak cat dinding umah aku nie, sbb warna yg lepas berkulapuk. sakit mata melihat, tapi baru sekarang berjaya merajinkan diri utk mengecat(disamping ada duit) . Yang penting cat JOTUN sangat bagus .(harga pun bagus jugak) hahahahha.. janji puas hati melihat hasilnya...

kulapuk2 dulu kini sudah hilang dari pandangan mata..

Seperti biasa, bahagian2 yg tinggi kasi kat aku.lenguh tangan okeyy~ disamping haus sgt~
hahahahhah selesai mengecat, hasilnya sgt...' wahh melerst, bak kata shah'.. apex dan shah mandi dan tito.. Aku pulak masih mengemas dan terus mengemas .. kul6 baru mandi dan g pasar ramadhan. Tak sabar nak berbukaaaa~haus~.

juadah berbuka tersedia terhidang, kali nie makan mee sup. SEDAP!! dan cendol...wahhh lazat.


* Adakah warna dinding umah aku, warna Garfield??? AKAN DATANG..

5 Comments:

At September 14, 2008 at 8:01 PM , Blogger -FAZREE- said...

rumah sgt chantikk..dgn dinding yang berwarna ******** .sgt melertz.wah melertz.hahahah
hurmmm...
buka poser jugak sedap..
warna garfield????

 
At September 14, 2008 at 8:45 PM , Blogger wan khairy said...

garfield??
saspen jer....
hahahahahha...

 
At September 15, 2008 at 6:57 AM , Blogger FirstCallDayang said...

hehehehhehe..aku tahu korang cat dinding tu sbb nak letak frame gambar aku kan..
thanks korang...

 
At September 15, 2008 at 7:41 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

pls jgn gantung frame gambiau dayang sambil ltak kalung bunnga ok!!! hiksss

 
At September 15, 2008 at 6:03 PM , Blogger wan khairy said...

aku suka cadangan banod tue...
sgt kena ngan temanya...
hahahahahahahahahahah

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home