Ramadhan aku: episode 5

Isnin: aku berbuka puasa ngan mira. First time berbuka ngan dia tuk poser kali nie. Kami berbuka kat umah aku. Sebab aku lebih selesa berbuka poser kat umah dari luar. so dia datang umah aku, g pasar ramadhan sesama.

Selasa: apex balik. yeahhhhhhhhhhh. seronok aku utk hari itu. so kami byk mkn kuih2 utk kali nie. tapi nasi tetap ada utk aku. hehehehehe.. banyaknya makan...

Rabu: hari paling sepi time berbuka.. Tp sib baik dayang ada.Thx dayanggggg... ko jer aku harapkan bila aku sepi.(yg lain mana? masing2 sepi gak) titik!! tapi aku tetap makan banyak walaupun tgh sedeh...(makan lah, dah poser kan)

Khamis: aku berbuka kat 'pelita klcc'. owhhh lama x g situ.. jika dulu tiap2 minggu g situ. heheheh. so aku berbuka poser kat situ bersama apex, mira,es dan boy... first time gak berbuka bersama 2 artis tue utk poser kali nie....(bz katernya) .. apex g beli roti boy kay klcc( lama x makan) bungkusan jugak dah lain... hehehehehhe.... aku pulak beratur bagai nak gila panjangnya tuk dapatkan nasi kandar..(aiyooooooooooooo sedap okey) pas mkn2 semua, kami gerak pulang.
sedap tak nasi kandar aku? selagik boleh penuhlah dlm pinggan.


MALAM: plan nak g jln tar ngan dayang, tp dia tak jadik(biasalah kerja yg &%$#) so aku sgt kecewa, sbb aku dah teruja gila nak g. So aku putus utk tito jer.. sbb x ada geng nak shopping2 sekali ngan aku. Tetiba firz msg, dia dah kat sana.(aku lupa dia g mlm tue jugak) so aku kembali bersemangat, atlist ramai2 lagik meriah jln2nya.. Cam tahun lepas. g situ ramai2... so aku suruh apex siap.... Tapi setiba kat sana, apex nk balik(sebab?) ada yg boleh dicerita, ada jugak tak perlu korang tahu..(karangan pjg sgt, malas nak taip) so aku pasrah and teruskan shopping ngan paktam, aidy,sarah dan laki sarah. (yer ker laki dia?) hehehehhe... g cari baju raya masing2.... dah jumpa kami gerak pulang.Aku jumpa baju raya aku tuk tahun nie.(warna biru gelap) pilihan tuk biru tuqoise cerah x banyak...(yg ada aku x suka, di samping x kena ngan aku) So sib baik jumpa gak. Aku mmg suka warna2 gelap. hehehe, banod baby blue x sesuai ngan aku. so aku ambik biru gelap skit.. tapi still biru.(konsep warna sama okey!!) sblom pulang g sahur dulu.. pastu baru balik.. yang pasti aku sampai umah kul 2 pagik(ngantuk, letak kepala terus lena). cuba utk pulih keesokkan harinya....

* kenapa x cari baju melayu warna Garfield??? AKAN DATANG.

2 Comments:

At September 19, 2008 at 6:49 PM , Blogger MAXWHITE Skincare said...

hurmmm.minggu ni mcm kurang best...huhuhu.byk sgt perkara yg tak diduga berlaku.dan byk juga kesepian yg berlaku.itu tidak ptt.
huhuh...tkper..
yg penting kita tsu ape yg ada antara kita.apa yg kukuh ..k?
sdpnyer roti boy.rugi mkn time knyg.,..
baju raya die cantik...nanti i konsep plak k dpn u.hehe

 
At September 24, 2008 at 6:23 PM , Blogger wan khairy said...

okey2...
nanti konsep2 yer..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home