Ramadhan aku: episode 8

Khamis: Akhirnya dapat juga kami berbuka poser sesama. Jika tahun lepas aku bawak banod berbuka poser kat hotel, tapi kali nie kesibukan yg ada, kami hanya berbuka poser kat kg. baru. turut serta ialah apex,am dan dayang. Setiap tahun pasti ada sekali aku g berbuka kat kg baru. so tahun nie dpat jugak. heheheheheh. dalam kul 5.40 kami berjumpa kat medan selera kat pintu gerbang kg. baru. Menu berbuka? sudah semestinya nasi campur.

Kami sempat pose sebelom berbuka poser. Dayang yg bersemangat( poser ker?) sempat selit kat situ...sampai2 terus pose yer? ko memang adun yg berjaya.. banod dan am yg bz sentiasa. Tp akhirnya dapat meluangkan masa bersama selebrity seperti saya.(komaaa)* hahahaha..

Dapat jugak berbuka poser sesama yer? baiklah.. hehehhehe.. sempat promosi tentang 'garfield' yg akan datang...(tetap) hahahahhaha.. tak sabar nak jumpa time tue pulak.

pas abis mkn semua, kami bergerak ke klcc.(keta apex park situ) banod dan am pulak shopping katernya..... hehehehehhe... Nantikan Episode akhir 'Ramadhan aku' akan datang.

*Aidilfitri datang lagikkkk...Garfield pulak menanti..AKAN DATANG!

1 Comments:

At September 29, 2008 at 3:29 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

huhuhu..nak jumpa lagi cm ni x tau bila....
masing kan bekerjaya

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home