TAG oleh hid

  • State 15 weird things/ habits/ little known facts about yourself.
Rajin sungguh hid nie tau, tag banyak orang pulak tue... wan jawab ikut selera wan okey... x nak copy paste sgt, nak kreatif lagik. TETAP.hahahahha...

(tagged by hid)
:

  1. i love to twirl my hair. yes. rambut panjang buat apa2 pun suka, selagik boleh org kata.paling besh klu dapat LIBAS rambut. fuhhh primadona habis rasanya.

  2. i love to sing.. YES. klu boleh nak buat konset MEGA TOUR. mmg sgt suka. sy punya suara yg merdu.(koma)*

  3. i love green . dan warna2 pelangi.

  4. i suka tito. selagik mampu org kata. tito jer..

  5. musti ada bantal bucuk. baru tito itu lengkap.wanggii tau baunye, org yg first time bau, bole pengsann tapi dah selalu bau, mereka akan jatuh chinta.hahaha.

  6. suka kemas rumah. rumah ku syurga ku.

  7. i love to write. itulah punca pendapatan(tetiba) selagik punya ideal maka tangan nie akan sentiasa menaip.(tetambah bab2 gosip) lagik lancar menaip.hahahaha..

  8. suka melihat ikan. sebab tue ternak ikan kat umah. dah gemok2 semuanya. kuat mkn pulak tue.cam nak picit jer perot2 ikan tue.. gerammm.hehehehe..

  9. Suka makan. Maria tengku sabri tue perlu bersara bagi aku jer host rancangan jln2 cari mkn tue.. dapat melahap sepuas-puasnyer.

  10. sangat aktif. bukan bersukan tapi clubbing. suka betoll menari, sihat okey kuar peloh. tak lupa juga shopping. selagik tak habis duitlahhhh.(aktif sgt tue)

  11. memodelkan diri. suka habis berpose, dimana ada lensa kamera, pasti aku tak kekok utk pose. mmg dilahirkan utk jadik supermodel. pengsannnn*

  12. sombong. Yer jika first time dok ngan aku, atau terserempak aku, aku mmg x suka tegur org(tetambah kenal ingat2 lupa) tapi percayalah aku sgt baik sebenarnya. cumel jer. boleh??hahahah

  13. pelakon. aku bukan pelakon, tapi klu pengarah,penulis skrip,pembuat poster boleh bagik kat aku. hahahhaha suka tgk movie kat panggung. klu boleh nk jd yg pertama tgk. tapi kadang2 terlepas gak sbb bz kannn...

  14. i love my frendz. aku punya ramai kwn. bagi aku mereka semuanya terbaik tercipta untuk ku. suka bersama mereka semua.. muahxxxxxxxxxx.
  15. wan khairy. last sekali aku nak bagi tau aku dilahirkan di malaysia dibesarkan di venezuela(ya allahh ampun kan saya)*hahahahhaa. felling.

itulah 15 perkara mengenai saya. Saya nak Tag apex jer. sbb kwn2 lain hid dah tag panjang berjela.hahahahahha.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home