Tagged...


Hurmmm, kena tag oleh louie, berkenaan 5 nama yg ada dlm kepala otak aku. so adalah soalan2 berkenaan mereka itu. nak ikutkan banyak jer nama yg ada dlm kepala otak aku, tapi dah nak 5, tak kan pandai2 nak letak 10 nama kan... heehehhe.. layan jer la.





Name 5 people you can think of right off the top of your head. Don't read the questionaire underneath until you write the names of all 5 people. This is alot funnier if you write the names randomly. No Cheating!!

1-Apex
2-Dayang

3-Achu
4-firz
5-fenna




Question 1 : How do you meet 1?

Perlulah tahu kan? hurmmmm jumpa dia dlm m.s.. pastu jumpa dia kat klcc.. pastu selalu giler jumpa. lalalalalallalala..

Question 2 : On the Scale od 1 - 10, how you rate your relationship with no 1??
I senang berkawan ngan dia... dia adalah aku, aku adalah dia( ada berani?) so nak bagi 10 paling besar. ada 11 tak? hahahahaa

Question 3 : How long have you known 4?
lama sudah kenal...3, 4 tahun yg lepas la kenal dia....

Question 4 : How do you know number 3?
Aku kenal dia sgt lama, jumpa dia dlm club( geng mereka tgh ngorat kwn aku, kawan ker?) dari situ kenal dia nie....


Question 5 : How do you number5 ?
fenna..fenna..fenaaaaa... jumpa dia masa aku nk naik umah. dia kat kedai buger... dari situ kenal dia nie..

Question 6 : A Fact about number 1?
Orang kata, dia adalah kembar Nubhan.. kadang2 dia sendiri cakap, dia kembar nubhan... so terimalah ngan hati terbuka tanpa ada hasat dengki.. hehehehe

Question 7 : Who is no 4 going out with?
haruslah ngan kawan2 baru dia sekarang, kadang2 ngan kain pelekat baru dia, kadang2 ngan family dia..

Question 9 : Would you live with number 3?
tidak boleh, dia dah berumah tangga ...cukuplah sekadar jumpa2 saja..

Question 10 : What do you like about no 2?
Hard Working person(sangat, kadang2 tak tito), wanita yg gigih, ceria bila kena tempat dan suka bergosip ngan aku( kamikan rakan kongsi)hahahahahha....

Question 11 : Do you miss number 5?
ohhhh soalan kena pada kedududkan yer.. YES. miss so much. But rasanya kini semuanya sudah berubah.. kini dia dah jauh pergi.... pergi bukan meninggalkan aku, tapi pergi utk hidup bahgia. so aku terima seadanya.... tapi kenangan aku bersama dia, aku rindu utk ulang semula saat2 dulu. tapi mustahil..

Question 12 : Would you make out with number 4?
nope!! haram di sisi undang2 syariah sek 14 , kanun jenayah juvana. hahahha

Question 13 : What is your opinion of number 2?
Dia sangat baik hati bagi aku, kadang dia x berkira langsung bila kwn2 perlu bantuannyer.. punya kehidupan(cinta), tapi masanya bersama kawan2 tak pernah dia lupa. kadang2 aku rasa dia lebih bersama kami, berbanding cinta hati dia. Dia jugak suka dijadi sasaran org dengki( tp aku x rasa dia begitu) pernah mungkir janji sekali masa nak g pangkor(rasa nak bunuh jer dia) tp iman aku tersangat la kuat. Tapi berharap suatu hari nanti, kami tetap akan pergi bercuti.. wanita yg sgt gigih berkerja, tp sampai terover pun ada bg aku( patut report kat jabatan buruh). suka kuar ngan dia, sbb dia x pernah merungut itu dan ini.. luv u la opah.

Question 14 : What is your fave memory with number 5?
OMG!! soalan yg kena pada tempat lagik. Sangat banyak kenangan okey... dia panggil aku 'sayang' aku panggil dia 'u'.. owhhhh chintaaaaaaaa..( begitulah, jgn pengsann semua) itulah hakikatnya... rahsia antara kami tiada.. suka kongsi suka dan duka.. tp kami suka kongsi yg suka2 jer... tp itu semua nostalgia.. sbb kini kami x berkongsi apa2 dah pun.. kini byk berselindung dari bercakap benar....(dulu dan kini sgt berbeza) tp kami tak gaduh okey, jgn salah paham semua...

Question 15 : What would you do if number 1 going out with number 2?
tak terasa nak jeles pun... sebab taste no 1 dan no 2 sgt berbeza.. so sangat selamat mereka kuar bersama. hehhehehehe...HALAL.

Question 16 : ever had a long conversation with number 5?
Jika dulu iyerrr. tapi sekarang tidak.. bz ker, tak bz ker rasanya sama jer... masing-masing SEPI.

Question 17 : have you ever slept at number 2's house?
tak pernah ...tido2 manja adalah.. tito2 mimpi seratus episode x ada ler..heheheh..


Question 18 : Do you hang out with number 3 often?
selalu jer.. jika dia free(termasuk amal) maka kami akan kuar bersama2...


Question 19 : soalan apa? x ada soalan maka NEXT..

Question 20 : How often do you talk to number 1?
selalu....


Question 21 : What about number 2?
tak selalu, sbb dia kan bz... tapi musti call atau jumpa dia gak.. sebab dia jer wakil wanita yg menyayangi aku(perasan) dan aku menyayangi dia....(begitu)

Question 22 : Have you ever thought 3 more than a friend?
Huhuu..Enggak bisa begitu.sumbang mahram jadiknya....hahahaha..

Question 23 : May be you want to go out for a date with number 5?
Sure..tu pun kalau dia kembali seperti dulu....mustahil kan?? hahahaa... tp harapann semua org begitu, bukan aku saja.. kembalilah..... pulanglah(tetiba teringat lagu raya aishah)

Question 24 : Do you dream about number 2?
Yes..ada...mimpi kami berjiran, dan dia selalu masak utk aku...

Question 25 : What did number 4 did to you that you never forget?
Ohooohooo.. byk jer benda tak dapat lupa... tak perlu nak terangkan.. NEXT.

Question 26 : What have you done to number 1 that He never forget?
aku memberi sepenuh hatiku.... so harap dia tak lupa itu..

Question 27 : What is number 3's hobby?
hurmmm clubing whit me, main game, main(?), memasak klu ada mood, jln2,karaoke dan byk jer benda yg menggumbirakan , hobi dia... hehehehhe

Question 28 : Who do u want to tag?

-apex
-dayang
-hid
-romeo

* nak tag Garfield,sbb slalu pikir dia..AKAN DATANG!!

5 Comments:

At September 15, 2008 at 9:17 PM , Blogger MAXWHITE Skincare said...

tetaplah nak tag garfield kannn??
soalan yg would like to make out with no berapa ntah tu....mcm sakit hati jer jawapan dier...ade ker sureee....u nak ker "make out" dgn org lain selain no1???

 
At September 15, 2008 at 9:20 PM , Blogger wan khairy said...

This comment has been removed by the author.

 
At September 15, 2008 at 9:29 PM , Blogger wan khairy said...

heheheheh, salah maksud tadi...
dah betulkan...maap yer...

 
At September 18, 2008 at 6:05 AM , Blogger FirstCallDayang said...

tak adil..main ugut2 lak..
huhuhuhuhuuhuhuh

 
At February 17, 2009 at 10:00 PM , Anonymous Anonymous said...

mmmm rindu nyer... i kat u... ntah ar...makin jauh.... hanya blog u yg sentiasa i baca... mmm rindu kenangan lama kiter... rindu saat sentiasa bersama... rindu semuanyer.... sayang u selamanya... do ai semoga u sentiasa sihat dan happy selalu sayang... take care

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home