ANTM11

Episode 6: Natural Disasters

Terbaik:

Samantha: kali nie samantha memeng menunjukkan kekuatan dalam picnya. kedudukan bottom2 minggu lepas mengajar sam utk lebih berhati2. tyra masih menyifatkan si sam nie si budak cute (so mmg tak tahan lama). apa pun tuk minggu nie dia yg dipanggil dulu.


Mckey: model pilihan firz jugak tak menghampakan. dia menang cabaran tuk minggu nie. So pic nya jugak antara terbaik.


Elina: model pilihan pertama aku jugak masih meneruskan perjuangan. Masih belom sepenuhnya diberi impak, wlpun picnya chantik. Lauren brie dan shenna jugak masih terselamat.(yes!!)



TERBURUK:

Joslyn: Semakin buruk pic2 yg dihasilkan nya. tp tyra masih mengharapkan dia. so dia terselamat tuk minggu nie. Tapi aku terkejut dia terselamat. pic kali nie dia terlalu 'kayu' bagik aku.


Clark: jika minggu lepas pic dia paling chantik, tp utk minggu nie pic dia idak lah buruk, tapi tak memuaskan hati juri. Bukan setakat bottom2 malah tersingkir terus. Aku sangat terkejut. Wlpun sebelom nie aku ada menyifatkan si clark nie mmg model biasa2, tp dia tak patut kuar sebelom joslyn. tapiiii biasa itu tetap biasa. maka bye clark.

minggu nie aku tunjuk yg mana patut jer. sebab raya itu sangat membzkan diri ini. tetambah garfield makin dekat... maka persiapan utk itu tengah diuruskan. Analeigh menjadi model pilihan cece. (baru skg nak cop yer?baiklah..)


*garfield semakin hampir .... AKAN DATANG.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home