ANTM11

Episode 7: Awards shows


TERBAIK:

Marjorie: minggu nie dia meningkat naik. Selepas ilang keyakinan diri minggu lepas. Model pilihan hid nie membuktikan dia masih punya harapan utk bergelar juara ANTM11. Ternyata pic marjorie tuk kali nie antara yg terbaik.


Mckey: Model pilihan paktam jugak semakin menunjukkan taring. semakin bagus dari minggu ke minggu. ternyata picnya jugak x menghampakan juri.

Analeigh: semakin meningkat. Dari minggu lepas hingga minggu nie, keyakinannya semakin bertambah. Model pilihan cece ini terus memberi tentangan kat model2 lain. termasuk tentangan ngan model pilihan aku.

Elina: bagik aku elina tetap chantik walau macam mana sekali pun. Model pilihan pertama aku nie makin menurun prestasinya. aiyoooo jgn begitu. Model2 lain meningkat, jgn ler ko menurun. nie yg nak marah nie. Apa2 pun elina masih meneruskan cabaran sebagai wakil pilihan pertama aku.(begitu)



TERBURUK:

Shenna: model pilihan ke3 aku ni nyaris2 tersingkir. Hanya disebabkan personality nya melebihi, dia terus terselamat. fuhhh lega.


Lauren brie: lega kepala hotak aku, hahahahha.. kedua2 pilihan aku dok bottom 2, mau salah seorang tersingkir. pilihan ke2 aku baru kali pertama menunjukkan penurunan terus disingkirkan tyra.(biadap), kenapa begitu? kerna personality lauren brie x ada. Aku mmg dah agak, klu mula2 dok bagi pic yg menarik mmg x tahan lama dlm ANTM. Sebab tyra lebih suka kemajuan model dari penurunan. so tersingkirnya lauren maka hanya tinggal shenna dan elina meneruskan cabaran aku utk kali nie.(terlalu awal dia tersingkir) kini aku nerves.

Semakin sengit model2 menunjukkan aksi. Harap model2 pilihan aku bagi saingan kepada model2 lain. cayuk-cayuk.


* Garfield beraksi esok!! bersediakah anda utk berkonset?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home