ANTM11

Episode 9: Aku x update episode 9 sebab bz. So dalam episode 9 mereka telah buat klip cover girls, Analeigh muncul terbaik dan Joslyn tersingkir( dah agak pun). So 6 meneruskan perjuangan terbang ke Amsterdam.(hoooolaaaaa)



Episode 10: kapalll ohhh kapal...

TERBAIK:

Mckey: Model pilihan firz telah muncul terbaik utk episode 10 nie. Gerun tengok kaki mckey yg panjang itu. supermodel habis....

Analeigh: Bakal juara( kerrrr???????) mengukuhkan kedudukan sebagai juara, apabila menghasilkan pic terbaik jugak. pilihan cece ini ternyata terus meningkatkan prestasi.



Marjorie: pilihan hid nie jugak tak menghampakan. Tapi dilihat juri x ada semangat nak menang, sbb sikap dia yg blurrr2 nan ado gitu.. So diharap dia teruja utk masa akan datang. Orang yg dok kata analeigh menang ANTM11( sebab dah tengok katanya, tgk kat mana pun tak tau lahh) kata si marjorie terkuar utk episode nie, tapi ternyata tak yerrrr...( so aku musykil, dimana kebenarannya) atau suka bikin cerita saja.( adik2 lah pulak yg dok cerita tue) so antara percaya atau tak, bukan marjorie yg terkuar.

Samantha: aku tak tau sampai bila dia nie nak dikekalkan... hurmmmm aku tak berkenan. Sebab tak supermodel sgt...(biasa2 jer...) So masih selamat jugak...

TERBURUK:

Elina: sekali lagik model pilihan pertama aku nie dok bottom 2. walaupun picnya kali nie dipujik juri, tapi masih ada kelemahan lain yg juri bangkitkan.(biadap) tapi tak per, itu menunjukkan dia nie diperhatikan dan diharap juri utk meningkat. Tapi jika minggu depan dok bottom 2 lagik, mmg ko yg tersingkir. so elina teruskan usaha....


Shenna: tuelah bergaduh lagik ngan elina, kan dah kena sumpah ngan aku. dulu aku suka ko, sbb ko gaduh2 manja ngan elina rasa suka itu berkurang. Tapi aku lebih suka ko kekal dari sam, tapi tersingkirnya shenna menunjukkan yg dok war2 analeigh menang diraguiiii... sebab dia kata si marjorie terkuar.Tapi baik kita tunggu dan lihat jer lah yer....


Walaupun Dah tahu pemenang ANTM11( aku tak tahu sejauh mana kebenarannya) Aku masih mengharap yg terbaik dari elina. Walau bagaimana pun Pilihan pertama aku telah masuk top 5. Aku punya pilihan tak pernah tersasar dari top 5.( so kira aku sgt berpuas hati) Mata aku tak pernah salah memilih.. so saingan antara model2 kian memuncak. Untuk Episode akan datang sama2 tunggu sapa yg tersingkir..

*Esok yang mendebarkan, aku ada perlawanan bowling.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home