Aquaria KLCC

Hadiah hari jadi aku dari Apex. Dia bawak aku masuk aquaria. Padahal sebelah opis jer tempatnya. Tapi tak pernah berkesempatan dan tak pernah yg dok ajak pi, walaupun aku teringin utk pi.( suka tgk ikan) Kejutan ini diberitahu saat2 akhir...Walaupun aku Demam, tetap terasa teruja dan tak sabar utk jln2 dlm Aquaria tue. hehehehehhe.. abis keja, aku terus jumpa apex kat klcc. yeahhhhh...




Macam-macam ikan ada dalam Aquaria KLCC

Sangat besar2 ikan dalam Aquaria tue. Macam2 ikan ada. bagus sungguh. Klu lah cermin tue pecah, maka aku terpaksa menyamar jadi duyung yg seksi menyelamatkan diri daripada ikan2 jerung yg menggerunkan(hahahahaha). Macam2 ikan ada. pelbagai jenis jerung dan pari ada dalam tue. Selain ikan kat situ jugak ada binatang lain... cam labah2,ular,buaya,singa,harimau (singa dan harimau itu aku menipu) hahahahha. Senorok menghayati dan melihat ikan2 itu berenang ke sana kemari... Cam bebas sgt dr kesesakkan lalu lintas(pulak!)

Seronok betul g situ. Cuma sepatutnya kat situ buat kerusi banyak2 depan cermin tue.. boleh duduk sambil tengok ikan. Penat berdiri.(hahahahaha, konsep pemalas sgt kan?) heheh.. Apa2 pun tak rugi g situ sekali sekala. Dapat melihat kehidupan ikan yg menyeronokkan. Aku jugak dapat pegang anak jerung. Aiyooo geli sgt.... Teringin nak pegang mak jerung tapi aku bukan Iron Man.. (so x boleh lah)

Thx utk Apex kerna bawak aku kesitu. Nanti bebila kita g lagik k. Kali tue kita bawak kamera okey. Musti lagik chantik2 pic dpt disnap.Muahxxxxxxxx..


* Buzday paktam sambut dimana??? menyusul nanti..

5 Comments:

At October 20, 2008 at 7:43 AM , Anonymous deuxelmyra said...

ala.... best nyer... i tak masuk lagi... dulu janji nak masuk sama2...uhukuhukuhuk... mmm tapi kalau u nak tunggu i tak tau bile plak nak gikan... heheheheheh... mesti syok kan...jealous ar... heheheheh...

 
At October 20, 2008 at 6:30 PM , Blogger wan khairy said...

mmg syokkkkkk..
tuelh..
nak tunggu u,maka x masuk2 sampai kesudah.. dengan konsep berkeluarga skg nie kan, lagik la payah.. hehehh

 
At October 20, 2008 at 6:32 PM , Blogger kami said...

Kenapa tak nampak anak ikan berenang dlm aquarium tu pun.. kalau ade KAMI la org pertama yg tangkap.Noted ur blog. Meriah Riang Ria Raya Cameron Highland

 
At October 20, 2008 at 8:02 PM , Blogger wan khairy said...

hahahahah konsep 'anak ikan' x boleh guna.. nanti kena sembeleh..
kahkahkah.. anak ikan berenang dlm aquarium tue, x sempat kami tangkap jerung ngap dulu.

 
At October 21, 2008 at 5:58 AM , Blogger -FAZREE- said...

memang beshhh sgt masuk aquaria hehehehe...
takper...next time masuk kita bawak kamera u yg mahal tu erks??
hehehe

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home