karaoke bersama top model

Ari selasa malam aku g makan ngan dayang, time nak balik umah,, tyra call ajak lepak.
lepak???? OMG aku ngantukkkk... lepak mana? Karaoke????? OMG sapa kata aku ngantuk? terus set, kata jadi... hahahahhaha maka aku & dayang g ambik tyra dan kimora kat oldtown( mereka dah jadik duta kat situ ikat kontrak selama 2 tahun) sbb tue kat situ jer pot lepak. hahaha. Dayang yg tak sihat terus cam sihat2 manja... tapi still nampak dia x sihat.

Bilik small jer, tapi bilik small kat imbi besar, tak macam ampang park, masuk 4 org dah x boleh bergerak. hahahahah. so ruang lapang digunakan sebaik mungkin oleh kami ber4. nanyi sambil sesi photoshoot.(ko mampu?) hahahahaha


bila janice , kimora dan tyra jumpa, maka mmg tak akan terlepas beraksi hebat.( lama x pose katernya) byk aksi2 lahanat kami ambik semuanya gara2 kamera cece yg bagus ituew. tapi pic2 tue tak boleh ditonton UMUM( sebab korang bukan top model sgt, korang felling nak jadi top model jer) boleh? tapi beshlah wlpun abis nanyi kul 1.20pagik( mata aku masih bertahan) balik2 umah terus tito... makasih tuk semua.. nanti kita beraksi lagik k.

Demi tak nak hampakan, pic diatas adalah contoh posenya... (ko TAK mampu, aku tahu!!)


*Aku akan UPDATE ANTM11 esok utk episode 9+10 serentak.

3 Comments:

At October 29, 2008 at 9:14 PM , Blogger celebi.net said...

hmm pic atas tu seigt aku ada org tu wat aksi kaki runcing persis sarah pose atas gajah. tp bila da dipublish, elemen kaki runcing tu dikelarkan yer.

alasan, takut org bunuh diri makan hati tgk pose camtu kan! hahaha

 
At October 29, 2008 at 10:13 PM , Blogger wan khairy said...

haruslah...
tak kan nak letak semua pose2 maut ala2 ANTM ituew..
cukuplah priview satu jer.
hahahahahahha

 
At October 30, 2008 at 7:26 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

kelas....
bila nak lepak oldtown area umah aku yg dah ala2 kat oversea??

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home