Garfield party: LAST EPISODE

Buzday aku yg ke23( muda sungguh) telah pun melabuhkan tirainya ngan seribu satu macam ragam. Apa yang termampu diberi sudah dilaksanakan. Sambut buzday di karaoke, first time bagi aku. susah sebenarnya berbanding clubbing. Clubbing konsep jemput datang, bagi kek dan open air jer. Pastu joget sampai abis. (masuk bayar sendiri) hehehehehhe.. tp demi kelainan aku buat kat karaoke.(konsep hanya datang dan enjoii serta berkonset lah..) tp ada yg memilih clubbing jugak selepas itu. Tak paham aku, tp manusia mmg x lepas dari tamak satu acara. so klu pas nie aku buat party kat karaoke aku dah tahu mana yg perlu diajak.(hehehehhe,) tp klu buat kat clubbing x payah ajak pun mereka pasti datang. lalalalallalala....

Aku puas hati ngan semuanya. Dari mula sampai abis x ada kecederaan yg tak diingini.
( al-maklumlah byk top2 model) terima kasih tak terhingga aku nak ucapkan kat semua ahli keluarga setiawangsa. Thx kat Dayang yang sponser kek buzday aku.(sedapppp okey) Thx kat achu yg memasak binuh singapore(lazat nyer) Thx Kat Apex,fena,amal,shah(driver pada malam tue) dan yg tak tersebut namalah. thx kat semua yg bagik adiah( suka akan semua adiah2 itu) yg x bagi pun thx jugak, atlist kamu datang.. tanpa kamu majlis maybe tetap berjalan seperti biasa(hahahahha,lawak sengal)



Aku jugak nak ucap thx kepada semua tetamu yang hadir, terutama khas utk akak aku, abg aku, mira,firz,zuff,hid,yana,masz,kak aida,am,maksu,geng2 polis kwn akak aku dan semualahhh yg datang. Tanpa korang majlis tak meriah. thx jugak sekali lagik kat semua frendz yg datang dr awal sampai habis acara.(hargaiiii korang sgt) Pengalaman pertama buat buzday kat situ mengajar aku banyak benda. So pas nie aku tahu apa yg perlu apa yg tak perlu.hehehhe.

Kepada frendz yg x dapat datang, insyallah open house raya nie datanglah yer( itu pun klu jadik buat) open house raya akan diberitahu kelak. Kali nie akan menjemput semua kawan yg aku kenal x kira rapat atau renggang.(begitu) insyallahhh.. mudah2an jadiklah buat.

Aku menutup kisah Garfield2008 ini dengan harapan ianya akan kekal dalam diary hidup aku dan kamu. menjadik terbaik bukan mudah, tp mencuba ke arah itu suatu yg membanggakan. Insayallah jika umur ku masih panjang utk tahun berikutnya, kita akan bertemu lagik. Bye...


* Sesungguhnya byk kisah x aku update lagik!! aiyoooo...

3 Comments:

At October 16, 2008 at 8:35 PM , Blogger MAXWHITE Skincare said...

happy birthday to u sayanggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

 
At October 19, 2008 at 7:07 AM , Anonymous Anonymous said...

hi wan ku syg... i doakan kebahagiaan u sampai biler2 dan i doakan apa yang u inginkan akan sentiase tercapai.... take care. takmo nakal2 tau

 
At October 19, 2008 at 7:39 PM , Blogger wan khairy said...

terima kasih menjadik antara yg terpenting dlm idup i...
sayang kat korang semua...
muahxxxx................

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home