Garfield party: part 1

Selesai sudah 'Party Garfield'. kini aku menarik nafas lega, semuanya berjalan lancar. Alhamdulilah jugak hampir 90% yg dijemput hadir. Thx kepada semua yg hadir dan bertema Garfield yg chumel. Bertempat di News KTV imbi, buzday aku kali nie disambut dalam keadaan yg tenang dan terkawal. Jika tahun lepas aku sambut kat club, kali nie ubah selera sikit. jom kita lihat pic2 yg dapat disnap. Terpaksa buat beberapa part, sbb terlalu banyak pic yg diambil. So klu muka korang x ada dalam part 1 ini maka tunggulah kemunculan part 2, klu x ada tunggu dalam part3, klu x ada jugak, maka pic korang memang x ada. hahahahahhahaha....( x datang lah tue)


Aku bersama apex, yg paling sibuk uruskan soal photoshoot.

Aku bersama feena yg hadir agak lewat.(kerja)

Aku bersama Achu yg sentiasa bising....

Aku bersama model kasut2008. haha, jgn marah dayang.

Aku bersama mira yg datang paling awal.(gigih)

Aku bersama paktam yg x sihat(thx sbb dtg gak)

Aku bersama kakak ku yg memilih utk bersama ku sampai habis acara.

Bersama maksu yg suka promosi air starbuck.

Bersama hid yg memilih peraga perhiasan berwarna oren.

Aku bersama driver malam itu, thx shah.

Bersama AM yg memilih oren yg sesuai utk dirinya.

Bersama linda, yg x ikut tema, tp dtg kejap utk bersua.


*tunggu kemunculan part 2, selepas ini.

2 Comments:

At October 14, 2008 at 7:37 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

o..mesti pic aku x de sbb x letak..pic bedue

 
At October 14, 2008 at 6:24 PM , Blogger wan khairy said...

tahu pun...
mmg x ada...
dah dtg pun kejap pastu balik...
mmg tak ada lah...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home