Garfield party: part 2

Mereka yang datang bertema oren boleh dikatakan 95%. mereka yg tak bertema pula memilih putih sebagai penyelamat keadaan. kerna putih sesuai disamping oren. Aku sendiri memilih putih, sbb aku kan buzday boy. mana boleh sama... baru menyerlah kan.. Part ke2 nie merupakan pic2 yg ditangkap beramai2. mohhhh saksikan....


Aku,acu dan amal.(acu dan amal memilih konsep kembar)

Maksu,am aku dan apex( antara yg awal dtg)


Kak aida,masz,aku hid dan yana...

Bulat bersama pasangan. aku tetap selit kat belakang.


kelihatan jugak jack kat ujung sana...

Kamilah pemakan oren yang paling glamor.


aku bersama geng2 polis( kawan akak aku yg kini menjadik kwn ku jugak)

Kehadiran mereka yg ramai, sgt meriah orennyer.

am,banod,shaf,acu, aku,amal dan apau....

Esh,shah,acu(lagik??),aku, faiz,hid,kak aida dan masz...

Pemenang bagik pakaian terbaik lelaki jatuh kat zaff( bf mira) kenapa dia? sbb salah satu dia nie asyik duduk dan makan.(Garfield sangat) sebab ke2, dia mok2 cam garfield( chumel)..
sebab ke3 ialah dia stay situ sampai abis acara... dan dia memilih oren yg aku rasa layak utk diberi bunga oren itu.
Bagi wanita pula, saingan sgt banyak!!!kak aida telah terpilih sebab dress dia chantik dimata aku. Tp klu nak ikutkan warna dress fena patut menang.(tapi ajk x boleh ikut serta) ajk klu turut serta maka memang AJK Setiawangsa akan sentiasa menang sentiasa.(kerna kami pasti akan memilih pakaian paling malatop) dan kami sesungguhnya mmg malatop.Pengsann jap.. So kak aida lah pemenang bg wanita.


*part 3 lebih panas dan sensasi... TUNGGU!!

2 Comments:

At October 19, 2008 at 7:21 AM , Anonymous Anonymous said...

hi cik wan....
oooo cik feena tak kisah tak menang pun..tapi cik feena dihati cik wan kan... hheheheheheh(tetap ar kan)mmg dress kak aida cantik. dia layak utk menerima anugerah tersebut. cik feena hanya ingin kan anugerah dari hati cik wan . itu sudah mencukupi...dan itu yang penting....bak katau u kan "
ajk klu turut serta maka memang AJK Setiawangsa akan sentiasa menang sentiasa.(kerna kami pasti akan memilih pakaian paling malatop) dan kami sesungguhnya mmg malatop.Pengsann jap.. "

but anyway malam tu u mmg meletop suka i tgk... sowy i dtg lambat tak sempat membantu .tanyunk kamuk

 
At October 19, 2008 at 7:36 PM , Blogger wan khairy said...

hehehhehe..
thx.
makasih sbb stay dan berhibur sesama.
muahxxxxx..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home