Garfield party: part 3

Apa yang panas dalam part3 nie? hehehheeh... x ada apa2lah kecuali pic2 candit yg aku rasa sangat chumel dan kisah disebalik semua yg berlaku. kat sini aku akan banyak menaip... korang sukalah kan baca?? setiap yg ditulis ada point!!!

Pic buka pintu bilik no18 paling chumel jatuh kat maksu. Sangat cute ngan senyum ala2 x cover ada paparazi dalam bilik tue. heheheheh.. maksu antara kawan yg datang paling awal dan balik agak lambat(beradap). aku suka kwn2 rapat aku stay situ lama... tp cam kes maksu aku paham, lagik pun dia datang awal, so dayang dah tawar nak antar balik kira okey la tue. Jangan tak tahu maksu antara tetamu yang karaoke paling banyak. 'Bilik ini berbayar'..hahahahhaha.. kan maksu? kan besh datang awal. thx maksu...... thxxxx sesangat.


Sesampai dalam bilik no18, aku dan ajk yg lain sibuk menyusun makanan dan memilih lagu utk di nyanyi(dah tahu mmg pasnie x dpt nak nanyi) setelah selesai semuanya, aku hanya menungu tetamu yg dijemput, dan berhibur ngan yg mana yg dah ada.

Ternyata malam itu menjadi milik mira.(gembira betoiii dia) mira adalah besh frendz aku dari zaman aku mula2 jejak kaki ke kuala lumpur. ( al maklumlah aku berasal dr venezuela)koma*.
Dia adalah yg paling awal sampai( aku x sampai lagik, dia dah sampai) dan dialah yg open bilik no18 itu(kira2 rasmilah). Mira jugak merupakan antara wanita dari mula sampai keakhir berhibur dalam bilik tue( malam tue, mira kurang nanyi) tapi dia lebih gedik. hahahahah. Dia memahami 'KONSEP' aku open bilk itu utk apa.. Thx mira. tak lupa jugak utk zuff....

Acu pulak ala2 Mc malam tue... orang tak nanyi lagik dia dah uuuuuuuuuuuuuuuuuu... org dah abis nanyi suara dia paling kuat memberi pujian(meriah ngan suaranya) Dan ternyata acu adalah kwn yg boleh dibuat kwn.. Dia jugak antara awal dan balik sama ngan aku.( dah kata satu keta) hahahahah... Fenna pulak datang ngan jack, tapi balik ngan mira. Dia merupakan antara wanita yg stay sampai abis kat situ...(beradap) thx cyg ku fenna kerna luangkan masa kat buzday i.


Aku x pernah dengar yana nanyi... sedap suara dia. hahahahhaha.. Dia merupakan Dj di saat2 akhir yer? memilih lagu2 clubbing..hahahahahha...(cha..cha..lah) yana,hid,masz dan kak aida datang sekali.. dan balik pun sekali. Mereka stay situ lama jugak.(kira2 dah nak abis jugak acara baru mereka balik) tp aku tak ingat kul brapa mereka balik. Thx.. epy sgt. Menjadi garfield yg beradap.(pas nie boleh ajak ke majlis lagik). Cian paktam, dia demam tp boleh stay sampai abis acara(sangat menghargaiiii) walaupun aku tahu dia x sihat, tapi dia masih boleh utk tunggu sampai habis acara( memahami KONSEP aku open bilik itu utk apa). Thx utk dia, harap cepat sembuh tau( saya pun demam skg nie)



opahhhhhh... sory kasut oren ko x nampak. hahahhahaha... saja crop!! hehehehe.. skg confident utk nanyi depan umum dah bertambah bagus.(jika dulu, nak buka mulut pun susah) hehehehhe..
Dayang ku opah nie bakal pindah tempat keja. so kira2nya tahun depan buzday aku dia x adalah. hukhukhuk......


Bulat dan patner terpaksa balik awal, sbb ada hal... lagik pun mereka baru balik open house, so pasti penat(thx sebab datang ) aku tahu dia x selesa ngan beberapa tetamu yg ada, tp sikap pro itu harus diberi pujian.Makasih sebab datang buzday cik wan. Cik bulat dan patner sgt Garfield yg cute. hihihi...

Apex pulak org paling berjasa malam tue, sbb dia lah banyak pic2 dapat disnap. klu nak harapkan aku, memang tak lah... sibuk melayan jer. Tanpa apex, rasanya x byklah pic2 dapat diabadikan. thx papy. Dia jugak ramah ngan kwn2 aku yg lain. mana tak nyer, nak harapkan aku sorang maka boleh pengsan kat tengah2 tue...

Hurmmmmm, mereka nie sampai lambat, balik cepat!!! motip? Clubbing u Allsz!! shaf,esh,banod,faiz dan apau datang dalam kumpulan yg besar. Aku tak ingat kul brapa mereka sampai, tapi yg pasti tidaklah awal. Apa yg pasti mereka pulang awal. Aku ingatkan penat atau mmg terpaksa pulang cepat... Sebenarnya tidak yer, mereka g club!!!!!! bukan mereka jer, tapi ada seorang dua lagik yg g club jugak.( tak nak sebut nama, sbb dia akan terasa sendiri) suka currr jer, bukan nak lepak lama2.( sesungguhnya currrr itu lebih dr segala2nya) hahahaha.... Apa2 pun pas tue si shaf dan faiz dtg balik(buhsan kat clubbing katernya) tapi bila nak nanyi dah x sempat, 'Last song'!! tunggu tahun depan pulak k...lalalalala..


So kepada yg datang cik wan ucap ribuan terima kasih. Yang datang dan epy bersama cik wan ucap jutaan terima kasih. jika tahun depan cik wan buat kat karaoke lagik, dah tahulah siapa perlu di senaraikan.... klu buat kat club x yah senaraikan... yg mana ada jer, terus bg kek. lalalala..



Kepada Frendz yg stay sampai Habis dan hampir habis, cik wan nak ucap kan terima kasih paling ikhlas dari hati nie. Cik wan buat buzday ini utk hargai kamu semua.... Thx sesangat yg membuat hati ini epy utk satu hari. buzday cik wan dibuat setahun sekali, so nak epy2 jer bersama teman tercyg... thx utk kakak dan abag cik wan jugak, thx sesangat, enjoi bersama cik wan sampai abis acara.So diharap kita dapat eratkan persahabatan kita dimasa mendatang. Insyallah.... Tahun depan klu cik wan buat buzday kat karaoke lagik, kita buat konset sesama k.


* hadiahhhhhh????? tunggu kemunculan part 4.

2 Comments:

At October 19, 2008 at 7:09 AM , Anonymous Anonymous said...

mmm seronok dapat hadirkan diri party u nie...walaupun penat bekerja...thanx still ingat i walau apa pun yang berlaku u tetap kawan yang i paling syg smpi biler2... takmo nakal2..hehehehehehh...
da tua da tu....

 
At October 19, 2008 at 7:37 PM , Blogger wan khairy said...

hye..
muda lagik tue...
mana ada tua..
hahahahah..
so boleh jer nakal2..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home