Garfield party: part 4

1- Adiah diatas adalah pemberian Apex. Kad dan tempat letak hp(dan seumpamanya) itu kejutan pertama. Hadian ke2 aku dapat dari apex ialah KEJUTAN dia bawak aku masuk Aquaria. First time masuk tau. Besh sgt... Tp pic2 dalam itu aku update utk epidose akan datang k.

2- Perfume itu pemberian akak aku yg tercinta. Terima kasih yeah... Pas nie aku akan berbau polo double black(Ada berani??) hahahahahahah.. berpeluh lah aku utk buzday akak pula bulan 2 tahun depan. Pasti dia nak yg hebat2 dr aku.



3-Belt pemberian firz. Makasih.... Udah dirasmi pakai. Sgt chumel bila dikenakan ngan baju putih , jaket coklat.


4- Belt lagik pemberian acu dan amal. Acu kata, belt nie satu2 nya belt ada kat ZARA. (ker?) hahaha.. apa2 pun thx utk achu dan amal.(cayang korang)



5-Hadiah nie ada dalam beg Amanah Raya. So kiranya dari maksu lah kan? Baiklah I LAP U2.
tomey, bear tue dah dinamakan baby Tyra. lalalalalalalala...


6- Adiah gabungan shaf dan apau. kira2 shaf bg bear, apau bagi coklat. hehehehehhe.Makasih.
coklat 2 dah abis dimakan..bear tue pula dah berada dlm keta aku. nama dia papyto.heheh..


7- Cookies diatas adalah hasil tangan dari hid. wauuuuu, sedap tau!! dah makan pun. boleh buka kedai biskut hid nanti. heheheheh.. boleh kawan2 dapat cookies free tiap2 bulan...(koma)*


8- Frame dari masz. Tetap ada pink kan?? tradmark sgt. makasih masz. frame 2 dah ada picnya. hehehehe... omey sgt.


9-Tie itu pemberian cik bulat a.k.a dorry. huhuhuhu.. boleh cik wan pakai bila g anugerah bintang popular tahun depan.( baiklah)hHAHAHAHAHA..


10- Pemberian yana. Aku sukaaaaaaaaaaaaaaaa sgt adiah ko. Tetambah kad yg kreatif tue. Aiyooo terharu2 aku dibuatnya. Sesungguhnya aku mmg suka perhiasan. Dah dihias pun adiah ko tue kat ruang tamu umah aku. sebab kena ngan konsep umah aku.

11- Pemberian kwn akak aku. Tempat abu rokok a.k.a batu. hehehehehhe.. berat okey .makasih


Diatas adalah hadiah2 yg aku terima pada masa buzday aku. Terima kasih yg memberi. Sesungguhnya setiap pemberian itu diterima saja ngan hati yg amat senang.... sayang kat korang semua. muahhhhxxxx...


* penutup kata dalam episode terakhir. TUNGGU!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home