Majlis kahwen

Banyak kan aku x update?? hahahahah.. BZ lor uruskan yg Lebih penting, sekarang dah lapang aku boleh la update. Ari tue g majlis kahwen adik cece.Mula2 aku dah felling tak dapat pi, sbb keta aku x leh jalan jauh. Tapi sib baik firz boleh bawak aku dah apex(thx yer) so dalam kul9 rasanya sampai(tak ingat dah) wahhhhh mmg ramai manusia yer... Artis2 sangat semuanya. So kami terus mencari tempat utk makan.(tak ada yer, penuh!!) taPI BERKAT KESABARAN maka tempat itu tetap ada. Dah dapat duduk, kami beratur pula ambik makan, alangkah kempunannya, lauk habis nasi jer banyak.(Dugaan sangat). air pula isi sekali jer, pastu dah tak terisi lagik. (sib baik tak tercekek)hehehehehehhe...

cece sibuk pose yer? baiklah...konsep pose dimana2 saja.

Aku kempunan nasi kenduri, bila dapat makan lauk pulak x ada.. maka sekarang aku kempunan lauk kenduri pulak . Siapa lagik kahwen?? jemput2 lah aku yer. huhuhuhu... Kat situ semua kawan2 ada..yg penting kelibat dayang pun ada(Ajaib) So kami lepak la lama skit, dtg pun lewat, so pulang pun kena lewat lah jugak. Konsep jangan Biadap. heheheheh. lagik pun boleh pose2 dulu. Dah agak lewat maka kami terus gerak pulang beramai2... (terus pulang, x g club yer) jumaat lah pulak ari tue yer. hehehehehehe.(konsep biar betul)

aku, dan apex sedondon berbaju melayu.Banod memilih kemeja.

Makasih firz kerna bawak kami g kenduri adik cece. Atlist dapat memeriahkan suasana. Utk cece pula, pastikan bila ko kahwen, 'lauk lebih banyak dari nasik tau'.(sbb aku dah kempunan lauk kenduri)hahahahha.. entah bila ko nak kahwen. And harap adik cece bahgia hingga keanak cucu cicit.

*Aquaria muncul selepas ini......

4 Comments:

At October 16, 2008 at 8:37 PM , Blogger -FAZREE- said...

comey sgt majlis kawin anda...
heheheh
dan yg dtg pun comey2.mcm kita...yg penting ada rita rudaini dan nubhan bersama2 ...
hahahahahah

 
At October 16, 2008 at 9:00 PM , Blogger wan khairy said...

begituuuulhhh....
nk bakul tak?
lama tak guna ayat tue kan papy?
hehehehhe...

 
At October 17, 2008 at 2:13 AM , Blogger celebi.net said...

baeklah! haha

p/s: aku cam nk curik gambar aku tu. cam cantek je.

 
At October 17, 2008 at 3:23 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

hahaa...
AT Least nasib baik aku dapat makan...walaupun lauk dah byk tp syukur alhamdulillah kenyang perut aku. Thankss Cece...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home