OPEN HOUSE part : 2

Ramai yang datang open house 'keluarga Setiawangsa'. jika aku letak semua pic2 mereka yg datang, maka x cukup ruang jadinya. so aku memilih diantara yang terpilih saja.

poster Aidilfitri 2008, wlpun ada yg terlindung tapi kedudukan itu chantik dan menarik.


Antara kaum2 hawa yang hadir dan manis berbaju kurung.

Sempat menyempitkan keadaan kat taman...

Aku bersama apex yg chumel berbaju melayu...

fenna kata mata dia x chantik bila snap pic dari atas, tapi mata aku okey jer..hahahah..

Entah kenapa, aku rasa pic ngan yana nie sgt sweet muka aku( britney berbj kurung)

sempat lagik main batu seremban... nak kena humban la nie...

bersama isis (warna baju dan rambut sama okey) hebattt betul.

Ada jugak pic maksu(aiyoooo jenuh carik tau) akhirnya jumpa kat mspace si isis. Maksu datang ngan paksu..tapi kedatangan dia x lama, tak sempat nak pose kat kamera aku, dia dah balik. So siapa salah?( kimora kata salah tyra) .hahahha.. apa2 pun sekarang semua tahu, maksu tak terlepas datang ke open hse umah aku. (makasih dtg bwk paksu)

cece ,shaf dan itik memilih tema depavali...

sentiasa penuh tempat bila nak tangkap gambar... gila pose!!

bersama bulat dan paktam.(tetap bulat melatah memeriahkan suasana)

si remy a.k.a azuan ali ewah...ewah...ewah.... (seronok betul dia)

Sebilangan yg lain disatukan dalam satu gambar.

Apa yang menarik open house aku tamat dalam lingkungan kul 9.30mlm. tak mcm tahun lepas, kul 12mlm masih ada yg datang. thx nak ucap kat mak yana dan yana sekali.... sedap laksa dan kuah kacang( sampai sekarang boleh mkn okey kuah kacang tue) dan mak shah yg masak rendang ayam,lodeh dan sambal ikan bilis ( ramai yg memuji sambal itu sedap) kat linda bam bam jugak, aiyooo rendang ayam yg linda bawak sgt pedas dan ada umph.. fuhhhh berpeloh makan, lemang tue jugak sgtlah sedap. kepada semua yang terlibatttttt. THX. sayang korang semua.motip cece bersanding kat open hse umah aku??? hahahah... GOSIPPP*


Thx tak terhingga kepada semua tetamu yg sudi datang. Sesungguhnya rezki utk tahun ini dapat dikongsi ngan anda semua.( sedih acu x ada, kena tggu tahun depan pula) alhamdulliah open house 2008 telah selamat dijalankan ngan jaya dan penatnya.( kegigihan mengatasi segala2nya). Jika dimurahkan rezki open house 2009 kita bertemu kembali. LCW mewakili dayang, fena dan shah mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua, apa yg terkurang atau terlebih2 itu harap dimaapkan. Akhir kata 'selamat hari raya aidilfitri utk tahun 2008' jumpa di aidilfitri 2009. insyallahhhh......


*Aku menutup Aidilfitri2008 ngan memori yg cukup indah...

8 Comments:

At October 28, 2008 at 1:11 AM , Blogger LittleHid said...

meriah sgt! :D

 
At October 28, 2008 at 1:16 AM , Blogger wan khairy said...

riang riang riuh rendah...

 
At October 28, 2008 at 1:59 AM , Anonymous Anonymous said...

tu laaa... nak try gak wat bloq sendiri..hehee
curik pix nih letak kat bloq aku..ampunn

 
At October 29, 2008 at 12:34 AM , Blogger Cik Remyza said...

ewah ewah...!!!
tetap my pic...!! lorrhhh

over kan my pose

 
At October 29, 2008 at 4:11 AM , Blogger MAXWHITE Skincare said...

meriah sgt!

 
At October 29, 2008 at 5:13 AM , Blogger kami said...

Wah! meriah & sedap2 makanan. Terima Kacih diatas jemputan wan n mushah. Next time leh dtg lagi..

 
At October 29, 2008 at 7:25 PM , Blogger wan khairy said...

terima kasih dtg....
harus jika murah rezki tahun dpn buat lagik...

 
At November 6, 2008 at 4:48 AM , Blogger FirstCallDayang said...

ermmmmm..inilah last open house yang ada muka aku dan berada di blog wan gamaknyer...maafin gwe kalau ada tercalar, terasa hati dan sewaktu dengannya...tak semestinya mulut opah lahanat tak sayangkan kawan2..tapi mulut lahanat opah nk mengingatkan kawan2..tak der niat lain..gwe pergi ngan perasaan gembira barcampur sedey..hanya Tuhan yang tahu..apa2 pun sebelum pergi niat gwe nak berbaik ngan paktam tercapai sudah..so gwe rasa gwe dah cukup kuat nak kuar dari KL meninggalkan kenangan yang indah, tk indah..hehehhehe all the best to you guys..love you!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home