OPEN HOUSE

Pada 26/10/2008 'Keluarga Setiawangsa' yg terdiri daripada Last call wan, First call dayang, Middle call feen dan Next call mumu akan mengadakan open house raya AIDILFITRI 2008. Kami menggabungkan open house raya utk kali nie sebab kawan aku,dayang dan fenna kebanyakkannya terdiri dari kawan2 yang sama.(shah jer lain skit)hehehehhe.. So konsep begini lebih meriah dan jimat. Anda Semua yg bergelar kawan aku, dayang, fena dan shah dijemput hadir.(tak ada kad undangan lagik) datang jer klu korang mengenali salah satu antara kami.



Alamat: 17-3-9 Apt.intan , taman setiawangsa(rumah aku)
Waktu: 3 ptg- 9 mlm.
tema: baju kurung atau baju melayu (sapa pakai tema depavali siaplah)
Menu: apa yg ado. hahahahha. datang jer baru tahu.


Jika tahun lepas konsep baju berwarna 'Hijau'. Untuk tahun ini berwarna 'Biru'( apa2 biru pun boleh) so jika ingin wajah anda menjadik poster 2008, maka paham2 lah warna apa yg perlu dipakai. tapi klu x ada, cukuplah berpakaian tradisional yg lain( x kesah la warna apa) janji datang beraya dan yang paling penting 'BERMAAF-MAAFAN'. ( tp aku tau ramai kawan2 aku tahun nie raya baju warna biru kan???)hahahahahaha.. sehati sejiwa sangat. jumpa kalian semua ari ahad ini. bye.


* buzday paktam bakal datang selepas nie.(tertangguh sekejap)

2 Comments:

At October 21, 2008 at 5:46 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

tetaplah tiap2 umah terbuka ko aku pasti x de..hehee

 
At October 21, 2008 at 6:37 PM , Blogger wan khairy said...

nak buat cam ner...
x ada rezki...
its okey..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home