Rumah terbuka VS buzday

Bertempat di 'Cameron Highlands' aku telah dijemput oleh firz untuk join Rumah terbuka celcom dan sambut buzday mereka yg lahir dibulan 10( 4 orang semuanya, tak termasuk akulah) aku pun lahir bulan 10 gak. hahahaha. Majlis berjalan dalam suasana yg sangat meriah dan riuh rendah.( terasa cam berada kat oversea plak) sejuk!!! Kali nie join ngan geng2 celcom yg kebanyakkannya aku tak kenal.(yang kenal 2, 3 orang jer) yg lain muka2 baru gitu. (mau aku malu2 ikan emas gitu) kahkahkah... Majlis diseringan ngan persembahan yg gempaq. ada kak pah, ada kajol, (tp pic x boleh letak, kak pah dah bg AMARAN!) baiklah...

Makanan jugak lazat2....kecuali ayam goreng( sedikit berbau kepam)hahahaha.. Selesai makan, kami lepak2 sambil pose2, sambil merokok... pastu baru acara potong kek buzday.



Epy buzday firz a.k.a paktam a.k.a romeo a.k.a iman abdul majid a.k.a mok2.(hahahaha) moga panjang umur + murah rezki, harap bahgia dunia aqirat. Hari ini tak sama macam tahun sebelomnya, tapi senyuman itu masih sama.. tandanya gembira itu tetap ada.( teman terulung tetap sampai bebila)

Suasana bertambah meriah bila memasing sibuk nak bergambar, aku seperti biasa lebih selesa snap pic sendiri.( sbb begitulah aku) lagik pun tahap malu2 ikan emas aku masih menebal. hahaha.. Semua sgt segak berbaju melayu bagik lelaki dan sungguh ayu bagik wanita.

Aku pilih kek berhuruf 'p' untuk papyto. Dok sana asyik teringat kuala lumpur.( knp?) lu pikir la sendiri. lalalalalala... habis semua acara aku pun masuk tito.... Ngantuk ya rabbi... tak cukup tito al-maklumlah seblom pi cameron aku tito kul 4 pagik( sempat g club katernya).


Keesokkan arinya, kami bersiap utk pi ladang teh.(syoknya). Temanya ialah merahhh. Semua memerahkan diri kat atas sana. Pic diatas ialah mereka yg suka sakat aku, tetambah yg berkopiah itu( selagik boleh kata orang) hahahahahah.. Remy seperti biasa lagak primadona a.k.a azuan ali dimana2 saja.(kelakar giler dia tue). Aku kecewa sebab org x sakat dia ( teringin nak tengok dia melatah,hahahah)



Perjalanan ke situ bukan sesuatu yang mudah. Macam2 halangan terpaksa kami hadapi sebab jalan nak naik situ sangat sempit. salah bawak keta maka ke gaung jadiknya. So Dalam keadaan jem di tengah2 aku sempat turun keta untuk pose.(hasilnya seperti diatas) hahahaha...

Setiba kat ladang tue, permandangan sangat la berbaloi. chantikkkk sangat. bau teh pulak wangi jer. Setiap langkah jer pasti nak snap pic( tak ke gila tue) hahahahah... tapi itulah terjadik.


Orang naik kesitu ambik masa 10 minit, tapi kami ambik berminit2, sebab nak snap pic. Memang kaki pose semuanya. pantang nampak kamera fokus jer, terus serbu nak masuk dalam gambar itu. hurmmmm....( semakin ramai yg felling nak jadi top model cam aku) KOMA*

Model-model 'BOH' untuk tahun 2009.


Klu nak ikutkan banyak lagik pic2 aku nak letak, tapi aku pilih antaranya dah cukup kan. Atlist korang tau aku g mana. hahahahaha. Penat kat sana tak terasa langsung sampai ke umah. (cuma pening kepala jer masa nak naik cameron dan turun) Aku jugak sempat singgah kat ' Lata iskandar' beli labu sayung dan pasu.( puas hati walaupun terpaksa berhimpit ngan brg yg byk)
Walaupun sekejap jer rasa masa berjalan tapi puas itu tetap terasa.


So nak ucapkan thx kat firz dan semua yang terlibat pi cameron nie. enjoi sangat. Tahun depan klu buat jangan lupa untuk ajak aku. epy buzday kat mereka yg terlibat. dan Selamat hari raya diucapkan untuk semua. byeeeeeeeeeee..



* Anda semua dijemput untk hadir open house aku. 26/10/08

7 Comments:

At October 21, 2008 at 12:14 AM , Anonymous Mr Romeo said...

wah wah wah..man ader mok mok
cute2 jer skang

 
At October 21, 2008 at 12:20 AM , Blogger wan khairy said...

mok2...
dulu, kini dan selamanya...
haha...

 
At October 21, 2008 at 4:02 AM , Blogger kami said...

laaa kenapa tak bgtau besday wan pun bulan Oct gak. kalau tak leh celebrit sama. dah tentu lagi meriah gitu.Anyway hepi besday 2u2.Thank gak sbb ko leh join kita org.Janji mulut laha. opss! tak ler tu Boy jerk..Kalau tgk lek gambo2 semua, mesti gelak beso nyer. tak tahan biler ingat ngan ape yg dah jadi. Selamat Hari Raya Aidilfitri

 
At October 21, 2008 at 5:53 AM , Blogger -FAZREE- said...

selamat hari jadi buat paktam a.k.a mr romeo..
yang penting baju merah anda sgt meletups!!!
untuk pengetahuan anda baju merah paktam rekaan ADI yer..
haha

 
At October 21, 2008 at 12:24 PM , Blogger remyzal said...

wah2x.... nak tgk i melatah yer..!!
hikksss...
teringat time interview..!!

 
At October 22, 2008 at 8:06 AM , Blogger remyzal said...

U GOT tag..!!

 
At October 23, 2008 at 8:29 PM , Blogger Muhammad said...

wahhh
me suka tgk pic kat ladang tea tu
nice gilerrr

ala ala iklan tea earl grey

huuhuuhuhu
azwan ?? mana ???
giigigigigigih

wan , u tolong cucuk pinggang remyza..if dia marah
cakap me suruh
:P

p/s:- x-sampai nak cucuk dia huhuuh

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home