TAG lagik..

Aku baru nak buat blog pasal LRT, tapi dah kena tag oleh Remy... saja tau kasik banyak keja so aku buat dulu tag nie, pastu nak lepas geram pasal LRT.

1.How old are you?
23 sajer..
2. Are you single?
klu cakap single korang pasti x percaya..hahah
3. In what age do you think you’ll get married?
Entahlah, sebelom uzur kot..
4. Do you think you’ll be marrying the person you are with now??
Boleh ker?? hahahaha...
5. If not, who do you want to marry?
Entahlah..!! Jodoh di tgn Tuhan
6. How many kids do u like?
4 orang(sweet jer)
7. A new house for a newly wed or an old one?
hahaha.. felling sangat...
8. Whose wedding plans would you like to know next??? Choose 1 person.
Apex
9. Do you want a garden/beach wedding, or the traditional wedding?
clubbing wedding ada tak?
10. Your ideal motif?
kawan2 suka lepak situ sampai abis acara..
11. Where do you plan to go on a honeymoon?
mana2 yang menyenangkan otak..
12. How many guests do you think you’ll invite?
yang mana boleh pakai jer... yg menyemakkan keadaan maap!!
13. Do you want an extravagant wedding or a simple wedding?
klu boleh nak simple( tp simple aku korang tahu kan?)
14. Do you want the traditional vows or something you’d make up on your own??
nak majlis yg x boleh dilupakan sepanjang hidup..(gituew)
15. Do u think you will still be a virgin until u get married?
bolehhhh tahan ker??hahahah..
16. Will u always be true to your wife/husband?
Samarinda a.k.a telenovela sgt soalan..
17. Whose wedding plans would you like to know next??? Choose 3 person.
apex
dayang
maksu



Aku nak cerita pasal LRT( kebanggaan malaysia) yg semakin hari semakin Biadap!!!!!!! Sejak 2, 3 minggu lepas, LRT menunjukkan tahap perjalanan paling buruk .... Orang semakin ramai, tapi LRT yg x mencukupi dan lembab sering buat aku selalu sampai lewat kat destinasi. Jika sebelah pagik LRT akan sentiasa penuh dari 'Wangsa maju'... so bila sampai kawasan elit seperti 'Setiawangsa' maka hanya mampu melihat manusia yg berada dalam itu dok buat muka ketat tak bagi masuk sebab dah penuh.(tapi bila tak masuk, tahun bila nak sampai opis??) ko jawab, sambil tunjuk jari kat pak lah.( wahhh politik kejap). Sib baik aku nie supermodel, so boleh selit jika ada ruang kosong walaupun ciput. klu super duper? cam mana nak selit? ko jawap pulakkk, sambil muncung mulut kat najib.(lalalalal) So dalam 2,3 minggu nie kedatangan aku ada sedikit terjejas ngan keadaan LRT yg cam lahanat. itu pagik, boleh dimaapkan sebab masing2 masih segar dan berbau harum. Akan tetapi time balik keja?? sesak ngan manusia yg berbau ' harum SUNDAL malam, pagik, petang' sapa nak jawabbbbbbbbbbb???? boleh pengsan a.k.a koma tau.

Cam semalam, LRT terjejas teruk, KLCC terus jem cam babi.(sejenis binatang yg haram dimakan).. Sib baik apex ada ambik aku kat klcc, tue pun jem jalan cam ??(binatang apa yg haram dimakan selain babi?) so hati ini sangat sakit... Ada LRT rosak memanjang... Ada kereta jln jem serta harga minyak mahal( walaupun turun 25sen) naikkk bukan main banyak, turun sikit, jgn nak berangan aku terpedaya. So salah sapa sekarang?? Dalam iklan suruh naik bas, LRT utk jimat kos, tapi x ada keseragaman langsung, sekali skala nak rosak x per.. tapi klu selalu aku pun x reti nak paham cam mana lagik!!!! So harap kerajaan malaysia tercinta dapat melakukan sesuatu( jgn nak tggu tahun depannnn) selagik mampu baik buat sekarang. Untuk tahun nie LRT tidak mendapat keampunan aku untuk aidilfitri.. so ko cuba tahun depan .... harap2 dapat pulih lrt. AMIN.

* persediaan open house telah giat dilakukan..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home