Utusan terakhir sebelom....

Cerita disebalik kedatangan 'Garfield'. kenapa Garfield?? aku nie sebenarnya sangat suka tengok kucing. tetambah kucing gemok. Terasa nak picit jer perot kucing tue. Gerammmm tengok. Tapi aku hanya suka tengok dan belai kucing bila dia lalu lalang depan aku. Untuk membela kucing aku belom mampu utk lakukan itu. Tahi kucing sgt busuk.(tak tahan ngan bulu jugak). sampai ada jugak manusia panggil aku meow(ijam) tak kurang yg nak carut aku panggil mok mok... sebab aku ada suka satu kucing gemok kat umah lama.(padahal dia yg mok mok)hahahahha.. so sgt sesuai tema 'Garfield' nie diambik utk dijadikan tema utk sesuatu majlis(party). Motippp jadikan tema? mampos nk cr costume 'Garfield'. Jgn jadik begitu naif yer... x suruh cr bj garfield.. Garfield terkenal ngan warna orennya yg memukau, disamping kenakalan dan kechumelan yg ala2 tomeyyyy jer. so 'oren' itulah temanya. Garfield hanya nama utk menjadikkan kenangan itu bertajuk.(kat kan nak letak tema oren?) buhsan jadiknya..

So kepada yg dijemput utk hadir ker party 'Garfield' diharap dapat datang. Ianya simple jer.. tak lah besar2an. Ala2 chumel cam aku jer.(baiklah)

AMARAN: datang biar bertema yer. jgn tema oren tue kat selendang atau subang atau cincin atau kasut atau spender jer.... biarlah tema itu terletak kat tempat yg terserlah. Jadiklah 'Garfield yg cute, baik,paham bahasa dan yg penting nakal2 manja... giteuw...

Tak sabar nak jumpa semua yg dijemput datang. Kepada yg x dijemput jgn terasa hati tau. insyallah open house raya nanti kamu semua dijemput datang. Majlis nie hanya utk org yg byk mewarnai hidup ku sepanjang bergelar top model.Komaaaa*

*Jumpaaaa kalian semua ESOK malam!!

1 Comments:

At October 11, 2008 at 2:07 AM , Blogger FirstCallDayang said...

perlu ker mention "kasut" jer ikut tema...
nanti kan kemunculan aku yer...tak cantik pun tapi kira ok ler..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home