Aktiviti minggu lepas

Menjadi insan yg sentiasa BZ, aku terpaksa update aktiviti2 lepas dalam slot yang sama. Bukan apa, jika aktiviti penuh maka tangan nie malas untuk menaip. Selepas jelajah show sana sini, skg jer time nak lepak2 ngan org tersayang yg ADO disekeliling.(jelajah apa? feeling jer) . Jom kita tengok ceritara kisah aku untuk minggu lepas...........


Cha cha time: musti ada satu kali dalam seminggu. Aktiviti sihat nie perlu yer, untuk membina stamina bila di RUNWAY.( pertua nie). lama x lepak ngan akak dan adik aku. So dikesempatan nie, ada masa, ada waktu maka aku okey jer.(masuk free la pulak kan,mmg dr x free masa terus lapang) aku g ngan sesorang yg tak perlu disebut namanya.(biarlah rahsia, kerna rahsia itu utk mereka yg wajib tahu jer ) sgt besh layan live band dan showtime.

Jumaat: jika dulu masa aku diisi ngan aktiviti cha cha, tapi jumaat sekarang dah bertukar kpd aktiviti bebas. sama ada g tengok wayang atau g karaoke jer. jika x ada program aku lebih selesa dok umah. so aku buat aktiviti ngan tgk wayang utk minggu lepas. g tgk citer Quarantine.

Aku memang suka layan citer seram. Tak kisah cam mana citernya janji seram memang aku suka. Citer gini mmg besh tonton, wlpun citer nie guna kaedah live citer, tapi besh. cam mana nak feel tengok citer gini? tak pening kepala ker? bagik aku tak!!!! nasihat aku nak tgk citer gini kita kena bayangkan, 'kita berada ditempat kejadian'. semua yg dirakam adalah spontan, so bila dah feel, memang syok layan dan terasa seramnya. Memang klu aku ada kat tempat kejadian, aku akan feeling pengsan atau berlakon jd cam mereka yg kena sawan anjing gila tue. aku bagik 3.9 bintang tuk citer nie.

kami bebas dari Quarantine sawan anjing gila. terima kasih.


Sabtu: aktiviti karaoke bersama teman. G kul 10.30 mlm, tapi masuk karaoke kul 1.30 pagik. Agak LAHANAT kan?????? tapi berkat sabar, kami lupakan apa yg berlaku. Saja plan g karaoke, sbb lama tak nanyi2 manja.(sory pic x ada, sbb semua terlalu tergesa2 utk menyanyi)* masa itu emas, klu dok sibuk pose2 maka mmg kempunan utk nanyi.

Ahad: aku,achu dan amal g jalan2 pusing kl. G mid valley main bowling. sorang 4 game. pastu g jln pudu g beli ikan dan sebelah malam g tengok wayang lagikkkkk........

citer cartoon, madagascar2. utk sesi malam apex ada sekali, sbb dia dah balik keja. cian dia penat. tapi demi citer kesukaan dia, tetap gagahkan diri. Bagik aku citer nie besh jugak wlpun tak minat sangat cartoon. Demi kelainan apa salahnya kan.. aku bagik 4 bintang tuk citer nie. Watak moto moto sgt vouge yer. hahahahahhaha....

kami ber4 memang team paling besh bila kuar jalan2 sekali.

*fuhhhh penat kan menjadi aku? tapi PUAS itu aku saja yg tau. bye...

5 Comments:

At November 24, 2008 at 5:47 PM , Anonymous Anonymous said...

mmg besh jd ko
ko ada kwn2 yg baik

jeles je aku tgk.
dh tgk gak Quarantine
Aiyoooooooooooooooooo
saspen!!!
nyeri!!

-krol-

 
At November 24, 2008 at 5:49 PM , Blogger wan khairy said...

ngeriii kan?
hihihihi.....
nerves je...

 
At November 25, 2008 at 4:07 AM , Anonymous Anonymous said...

sangat seronok kan bila bersama kawan2. walaupun penat tetap rasa puas.
waduh udah ada yang rahsia nya ya???? baiklah... ( maafin ya jika terlanjur kata) doa ku sentiasa bersama kamu

ENJOY!!!!!!!!

 
At November 27, 2008 at 5:45 PM , Blogger wan khairy said...

haruslah rahsia cik fena.
sbb ianya terlalu misteri nusantara.

 
At November 28, 2008 at 5:34 PM , Blogger FirstCallDayang said...

ermmmmm
naper aku tak berada di tempat kejadian...
mana aku?
ooooooo

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home