ANTM11- final

ANTM11 sudah sampai kepenghujungnya. Sebagai pemerhati dan sentiasa update tentang ANTM11 maka penutup yg bakal anda saksikan x ada kat blog org lain.hahahahha. Aku dah call tyra suruh dia bagi pic cover girls ANTM11 kat aku dulu. So pas nie klu ada kat blog org lain maka korang taulah mereka copy kat mana. Antara Analeigh, samantha dan mckey siapa bakal digelar 'America Next Top Model'? moh saksikan ulasan untuk kali penghabisan.

Analeigh: Permulaan dia dalam ANTM tak bagus mana. Pernah duduk bottom2 dua kali bagi aku mengajar dia untuk terus meningkat dari tersingkir. Dan dia berjaya lakukan. Semakin lama semakin bagus, sampailah ke top3. Aura yg dimilikinya memang terserlah disamping sifatnya yg chumel2 itu. Model pilihan cece ini layak menang sebab dia antara model yg meningkat prestasinya. Tapi percayalah tak mudah dia nak menang, sekali salah dia bakal tersingkir. atau dia bakal jd cam Anya,Natasha atau chantal.(tak menang sbb dah terjamin masa depan) hahaaa..

Mckey: Model pilihan firz serta jugak pilihan aku setelah Elina tersingkir jugak tidak kurang hebat. Memang hebat kot. Mckey bagik aku sangat supermodel. Pakej dia terlalu lengkap . Dia model kelahiran ANTM yg aku rasa paling tinggi dan supeb. Permulaan dia jugak cam Analeigh, tapi x seburuk analeigh, Dia duduk tengah2 jer. Mckey adalah satu2 nya model x pernah duduk bottom 2.(hebat kan??) Wajah dan diri mckey memang boleh jual dan pergi jauh. Dia patut menang bagik aku, sifat rendah diri dan tak menunjuk2 sangat. Tak lupa dia selayaknya menang sebab memang dia nie antara model pilihan yg aku cop antara top4 ari tue. Aku nak dia menang.


Samantha: Apa ada pada sam?? itulah yg aku pikir masa nak tulis tentang diri dia. aku memang x berkenan sam dari mula2 lagik. Bukan sebab dia jahat, tapi entahlah memang tak suka kan nak buat cam ner. Tapi pic sam pernah menjadik terbaik sebanyak 2 kali. Bagik aku dia selalu terselamat dr tersingkir sbb pic dia nie dok tengah2, x buruk tak jugak chantik sgt. ala2 nice gituew. Tak akui wajah dia jugak unik dan superb. cuma jika dia lakukan kesilapa pas nie, mmg tersingkir, TAPIIII jika dia buat superb pas nie, awas dia bakal beraksi di runway. Dia model pemusnah orang kata.hahahah.



Easy,Breezy,Beautiful- Cover Girls

Analeigh: Pemenang ANTM11 kater orang2 luar, Phezz paling meng 'ia' kan kata analeigh memang juara. siapa yg ckp? dia dengar dr forum, aku dah agak mereka yg ckp tue bukan supermodel. apa mereka tahu semuanya kurafat!!(begitu)hahaha, aku tak pernah percaya dan aku hanya tetap menanti dan memilih top model pilihan. Aku dah kata siapa yg buat salah untuk final ANTM pasti akan di adili ngan kejamnya. Hahahahaha. itulah berlaku kat Analeigh. Semustinya ramai yg akan benggang giler bila aku kata dia hanya mampu dok untuk top3 sajer. Mungkin analeigh gugup time commercial . Apa2 pun kerjaya bakal menanti dia kat luar sana.




Samantha: Wauuuu!! dia memang meningkat dan terus buat yg terbaik. Kan dah kata, jika dia buat betul dan baik saat akhir dia pasti ke final. dan itu berlaku. OMG, aku tak sangka dia pergi sejauh ini. Tapi siapa dia jika nak dibandingkan ngan mckey di final 2. melihat dari segi catwalk mckey dan sam seimbang( catwalk mereka biasa2 jer, tak hebat mana)ANTM11 kali nie x cenderung dari segi catwalk. sebab catwalk time dah selesai ANTM pun boleh belajar lagik kan?hehehhe..hanya photoshoot jadik ukuran . dan ternyata Mckey bukan tandingan samantha.


Mckey: Inilah juara ANTM11 yang sebenar. bukan Analeigh yer!!!! tapi Mckey. Haruslah aku suka. Mckey memang layak menang. ANTM11 kali nie memang sengit dan aku sangat berpuas hati ngan pemenang kali nie setelah tyra lahirkan juara yg tak menguntungkan season lalu. hahahaha... kali nie memang berpuashati dan enjoi sgt tengok ANTM. So tahniah untuk mckey.

Terima kasih kepada semua pembaca yang sentiasa mengikuti ulasan ANTM aku selam nie. dah masuk season11 , aku memang tak akan terlepas utk memberi ulasan tentang ANTM. Dunia supermodel terlalu dekat ngan diri nie( korang mampu?) so aku tutup kesudahan ANTM11 ngan rasa 'Sangat puas hati'.

tyra kembali pose kat belakang. season10 jer dia berani pose depan sekali.haha

*kita jumpa lagik dalam ANTM12 kelak. byeeeeeee...

5 Comments:

At November 20, 2008 at 6:54 AM , Anonymous Anonymous said...

LCW mmg pantas dan terkini
krol itu baca ANTM dr blog ni la
kesudahan yg sempurna.
dpt gak tgk pic cover girls tue.
thx, dan teruslah berkarya.

-krol-

 
At November 20, 2008 at 7:02 AM , Anonymous Anonymous said...

mmg pantas dan terkini
dpt tgk pic cover girls tue
mcky mmg cute dan vouge
tp geram analeigh tak ke final
ko mmg pemerhati/peminat sejati ANTM. cool.cheers bebeh.


eyes on ANTM

 
At November 20, 2008 at 8:55 PM , Blogger celebi.net said...

analiegh!!!!!

uwaaaaaaaaaaaaaaaa!!

damn damn damn sam!

 
At November 20, 2008 at 10:25 PM , Blogger wan khairy said...

sabar cece...
analeigh hanya mampu pergi sejauh itu. hehehehhehe...
masa dpn dia dah cerah kat luar sana.
cuma dia patut dpt no3..
bukan no3...
dia dah kena badi jenah.

 
At December 6, 2008 at 10:55 AM , Blogger Cik Remyza said...

yg penting ada pondan.. yer dlm cycle nie.. Isis nama nyer.!!

superb nyah sorang tuh

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home