ANTM11

Episode 11: Go see

Untuk episode 11, Go see telah dikenakan. Masa nie lah utk lihat bertapa 'Laku' nya model2 dan berapa banyak kerja yg mereka dapat dari pereka. Dan ternyata Mckey paling menyerlah dn Marjorie paling teruk( dah agak pun) akan tetapi mckey lambat 5minit.( so tersingkir) Saingan antara Elina dan Analeigh.( analeigh menang sebab elina x dapat tempahan utk pakaian mandi, ada tatoo) tapi tetap mendapat tempahan utk pereka yg lain. mohhh lihat photoshoot tuk minggu nie.

TERBAIK:

Samantha: Untuk minggu nie dia dipanggil dulu sebab kedua2 picnya,Tanpa makeup dan makeup sangat meletop... Samantha utk Go see tak begitu bagus. Terlalu biasa kata designer. (lagi ko nak terkejut kan??, ko memang biasa2 jer.. x ada yg hebat mana)

aku terpaksa suka pic nie, model CK sangattttt...(meletop)

wauuuu, samantha tetiba hebat pula.memang aku suka pose dia.

Mckey: Dialah pemenang utk Go see, sebab keempat2 go see dia pi, semua nak tempah dia. Terlalu supermodel dan fenomena.(mckey memang hebatlahhhhh) tapi nasib tak berpihak padanya..lambat pulak tapi tak per... masih selamat. janji tyra tau dia nie laku.

model DKNY untuk keluaran terbaru, mckey layak utk itu.

terlalu supermodel bagik aku. Go mckeyyyyyyyy....

Analeigh: Saban hari bakal pemenang ANTM11( kater org2 luar) semakin bagus. Dia yg menang go see sebab dapat 3 tempahan dari 3 go see dia pi. (nasib) aku suka pose makeup dia jer.. sebab tanpa makeup dia terlalu kusam bagik aku.(tyra pun setuju okey!!)

peluncur ais bakal menang ANTM11?? kita tunggu dan lihat..


Marjorie: Aku tak tahu nak cakap apa. Dia utk go see tak dpt satu pun tempahan. Mengikut tradisi ANTM, siapa yg buruk go see bakal ucap bye2... tapi dia masih dikekalkan, sebab pic2 marjorie tak perlu sangkal lagik memang hebat. Tapi bagik akulah kan... Dia x boleh jual lah.. setakat model majalah mungkin laku. klu catwalk, Sorry plz NEXT!!!!


Boleh jadik model CK jugak.. sempoiiiii habis....

Kehebatan marjorie terlatak pada posenya yg bengkang bengkok..

Elina: model pilihan pertama aku terpaksa akur pada kehebatan yg lain. Memiliki wajah paling kuat dalam ANTM11 masih belom terjamin utk elina kekal. Dia punya kekurangan ialah tak nak lepas segala gerak geri tubuh sehabis daya. Apa yg dia buat sekadar ala kadar jer.. kena datang belajar ngan aku nie. Aku tak nyesal walaupun elina tersingkir dia merupakan top model pilihan banyak blogger( termasuk aku) Kerjaya elina bakal cemerlang kelak.

Persis angelina jolie,dia bakal malatop ngan tradmark tatonya

kekuatan muka, kelemahan pose adalah punca elina tersingkir..

Selepas melihat model pilihan pertama aku tersingkir, kini aku ingin pilih mckey sebagai yg layak menang dalam ANTM11. aku jamin mckey dan analeigh akan ke pentas runway. Walaupun tahu desak desus kata analeigh menang, aku lebih meminati mckey untuk menang. aku suka kedua2 antara mckey dan analeigh. Aku yakin model pilihan firz dan cece bakal bertarung hebat... aku hanya pilih Satu antara Analeigh dan mckey. ANTM11 paling sengit saingannya.( semua chantik). Harap mckey menang walaupun tahu desak desus kesudahannya...

*Marjorie dan samantha hanya tunggu giliran jer..hehehhe.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home