Bilik untuk disewa

Sabtu lepas segala teka teki aku terjawab, dimana lutfi??? masih hidup?? ternyata dia masih bernyawa dan semakin sihat.BAGUS. aku jumpa kat LQ. so aku bertanya kedudukan dia dalam umah itu setelah hampir 2 bulan tak balik. Setelah kena sumpahan maut dari mulut aku nie, lutfi memberi semangat kat aku yg dia masih duduk situ sampai akhir bulan nie dan duit sewa akan diberi nanti( Nerves jugak tue!!) So bermakna aku perlu mencari rakan serumah untuk bilik tengah. Kemasukan Januari 09.

Syarat-syarat kelayakan:

1- haruslah lelaki, x nak pompuan atau pondan. Klu bersifat top model x per, janji lelaki.

2- Pembersih, aku paling titik beratkan kebersihan baru hidup sihat. klu terasa diri anda pemalas@ pengotor, jgn bercita2 tinggi utk tinggal sekali.( walaupun kau itu orlando bloom)

3-klu boleh nak insan yg punya 'CINTA SEJATI'(harap korang paham maksud tersiratnya)

4- tidak kedekut dalam soal rumah. barang2 umah.

5- berkerja tetap. tak nak student kerna bakal menyusahkan aku KELAK.

6-Berhati baik,penyayang dan cute cam aku(pengsann jap) hahahahah... taklah, kernalah baik hati sbb aku nie jenis baik hati jugak klu kena pada tempatnya.

7-tak nak org yg punya barang2 sendiri, maksudnya sofa ker, peti ais ker, mesin basuh ker, dapur ker, sebab semua kelengkapan itu dah ada. Kecuali barang dalam bilik kamu sendiri. silalah bawak. barang hiasan bolehhhh, boleh chantikkn umah lg.(klu ada ler, x der x pe)


Kemudahan yg ada disitu:

1- berdekatan ngan LRT setiawangsa. klu berjalan kaki ambik masa 15minit( senaman tue)

2- berdekatan ngan Giant, Mcd dan KFC.

3- Jusco setiawangsa jugak ada. 5minit jer sampai.

4- Sunyi dan aman dari ganguan2 nyamuk atau binatang buas.

5- x ada lif tapi tak tinggi sangat, tingkat 3 jer.(kemudahan ker tue?)hahahaha

6- park keta banyak kat bawah, tak perlu berebut.

7- dekat jugak ngan KL. klu tak jem ambik 10minit sampai klcc. klu jem maka lebam dalam keta selama sejam.(kemudahannya naiklah LRT)

8- byk kedai makan, pilih jer yg mana berkenan dihati.

9- kawasan setiawangsa terlalu Eksklusif, sbb byk top model dan artis tinggal sana. (so kemudahannya apa?) senang lah klu nak pose2 chantik kat sana.hahahaha

10-macam -macam ada lahhhhh.....

harga bilik ialah RM300 sebulan
deposit 1 + 1
api , air dan astro ikut harga semasa.
Anggaran sebulan termasuk semua= RM350

segala pertanyaan lanjut bolehlah msg aku atau drop cmmnt kat blog nie atau msyspace.
konsep sekarang siapa cepat dia dapat. Terima kasih.

*harap temui apa yg dicari......

5 Comments:

At November 30, 2008 at 8:16 PM , Anonymous Anonymous said...

waduh syarat2nya.
hebat tollll
tp aku x blh dok sana
sbb aku jauh dr kl.
klu aku pindah kl aku pasti dok ngan hanq yg pembersih nie
sbb aku pun pbersih jugak
cuma top model tue aku kalahlah.
hahahahaahahahahah

-krol-

 
At December 2, 2008 at 2:32 AM , Blogger FirstCallDayang said...

hehehehheeh...cam nak carik calon jer ek...
hehehehhe...akhirnya..

 
At December 2, 2008 at 3:13 AM , Blogger Achu said...

i nk.. i rasa i layak utk semua syarat2.. aku lelaki sejati, berjiwa model, pembersih, cinta sejati dan pandai berhias.. hahahahaha

 
At December 2, 2008 at 5:25 PM , Blogger wan khairy said...

bab2 merapu meraban bagiklah kat korang kan.. aku tgh cari calon2 yg sesuai. so tolong2lah aku yg cute nie.

dayang, yes AKHIRNYAAAAA....

 
At January 10, 2009 at 10:36 PM , Blogger Cik Remyza said...

wahhh..!! pencarian supermodel..!!!

nanti i cari kan k..!!

X UPERMODEL MEMBANTU SUPERMODEL ..

hikksss

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home