The coffin

Semalam g tengok citer 'The coffin' ngan apex. Aku memang tunggu citer nie kuar. Tak pernah terlepas nak tengok citer lakonan 'Ananda Everingham'. Selepas the shutter, ananda muncul lagik ngan cerita seram2 lahanat.( dia memang sesuai berlakon citer2 seram). aku x nak comment atau ulas cerita nie. Aku bagik 4BINTANG. yang penting pompuan jahat ( cikgu dlm longkhong jadik hantunya) sesuai sungguh pompuan tue jadi hantu... hahahahahah.

Cerita benar dari thailand ini harus ditonton semua... cerita nya memerlukan kita berfikir sedikit, tapi tak susah mana pun( budak buta huruf pun paham klu tengok citer nie) . Kepada peminat ananda, korang x perlu tunggu priview cerita lakonan dia, korang pasti g terus tonton sebab Ananda hanya memilih film yg berkualiti utk dia lakonkan. dia pelakon yg cerewet. Tapi hasilnyaaaa.... sangat puas hati.... cuma aku suka dia berambut panjang dari dia berambut pendek( tetibaaaa lari tema) ananda tetap pose badan dia utk film nie... hurmmmm..(hanya dia yang mampu..) aku hanya mampu tengok jer sambil telan air liur sebab sakit tekak. hukhuk

kepada yg minat karen mok jugak boleh g tgk citer nie. cuma nasihat aku, jgnlah masuk dlm keranda klu belom mati lagik... keranda hanya untuk si mati, bukan kepada yang hidup. kita tak berhak mengubah sesuatu yg telah ditetapkan. Tapi demi cinta, kita sanggup lakukan apa saja.. 'hidup itu satu putaran, biarlah ia berputar menunggu masa' itulah slogan dlm citer nie. Selamat menonton.....


*Anda berani mati dok dlm keranda time tengah hidup?? cubalah....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home