LOVE

kad yg tomei itu punya jiwa cinta yg mendalam...


abadi sebuah gambar dihari yg menggumbirakan.

Selepas membaca kad LOVE, aku, apex dan phezz bertolak ke LQ. semperna hari yg berbahgia nie, maka kami sedondon purple. Owhhh yer, rambut aku tue achu yg buat.(thx acu sayang) hehehehheh... kami sampai dan tunggu kedatangan achu sekeluarga... Yg penting maksu datang menyembah duli( datang jugak sabtu yer? baiklah) hehehhehe.. isis jugak datang. kebuhsanan katanya pas abis keja terus datang, mencari aku. (cian dia keseorangan, nanti kena culik kan susah) so kami berjimbaaa sampai terbakar Lq bahagian atas...(siapa yg g buang putung rokok atas sofa pun tak tahu lah, biadap sungguh!!) berasap dan hangit baunya..... Demi tak nak bau asap yg busuk itu, kami turun menari kat bawah... sejuk dan amannn menari kat bawah.( lama x nari dan pose2 kat bawah)hahahahahah... apa2 pun meriah jer bagik aku. seperti biasa sampai habis lagu baru kami balik( sekarang tunggu sampai abis lagu okey) hahahahah, esok x keja. pas tue kami g pelita makan2 dan sembang2.

kami bertiga ditempat yg selalu jadi pot untuk pose.haha..

*pas nie tiada ahli wanita bersama selepas dayang tiada.

3 Comments:

At November 11, 2008 at 1:21 AM , Blogger -FAZREE- said...

hehe..btol2..abadinyer sebuah kisah yg romantis gitewwwwwwww
hehehehehe
thnks 4 everything k?
muahhhhxxx
btw mmg bangang sapa buang rokok kat ctu..mabuk la tuh

 
At November 13, 2008 at 10:10 PM , Blogger FirstCallDayang said...

tetap kena ada nama aku skali ker?hahahhahahaha..kalau tak tak berseri page ko ye wan...hehehehhehehe..bagus..bagus..sentiasa lah ingat aku

 
At November 18, 2008 at 2:32 AM , Anonymous deuxelmyra said...

kenangan yang abadi akan disimpan hingga ke akhir hayat...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home