opah dan STEM nya....

Sabtu lepas dayang turun kl. Yang pasti datang jumpa aku dulu( sbb fared x balik keja lagik) cuba klu fared dah balik, pasti x der maknanya dtg jumpa aku. Yang penting feeling x nak naik umah aku.(penat katanya naik tangga) sbb kat penang sana terus masuk umah x perlu panjat tangga(biadapppp sangat!!) udah lupa asal usul. hahahahah. Tapi naik juga umah aku, sbb fared cam lambat2 manja datang. So sembang2 lah, aku masa tue tgh bersiap utk ker??? mana lagik dah malam siap2 kan?(tak perlu ckp la, korang pasti tahu destinasi aku) Dayang dtg 3 hari, ari isnin dah balik penang. Dapat gaklah lepas windu. walaupun dia jauh sekarang tapi dia tetap dekat dan selalu kat hati kami semua.(kan achu??) wlpun jauh dia ada jer bila berkumpul ramai2. mmg dia ahli tunggal yg ado.



Ari isnin pula aku g mkn kat EPL ngan apex. Pastu achu sekeluarga datang. Tak sampai seminit dayang pun dtg ngan fared.Kami tak rancang pun mkn sama. tapi dah kata sehati sejiwa, mmg EPL tempat makan kami semua. Ahli setiawangsa mmg suka mkn kat situ. Dayang dtg dlm keadaan nak kena POST keluar negara gituew( STEM bertempek kat badan) hahahahahah. Banyak dan memang tahan 2 minggu stem tue.( tukang copnya ialah fared lah) hahahahah. tapi kami tak kisah pun keluarga bahgia cam kami memang sentiasa memahami. Tapi klu kena kat org lain, haruslah bergosip selepas itu.(kan achu???) achu lagikkk.. So dayang ko duduk lah sini balik yer, fared dah dapatkan keja, ko tetap dpt sokongan kami semua. Dapat lepak ari tue cam terasa ko x pindah pun penang. ada jerrr.... sory x dpt melawat ko seperti yg dirancang..

*STEM paling mahal pernah aku tengok..hahahha..

3 Comments:

At November 20, 2008 at 2:51 AM , Blogger Achu said...

kan.. sejak bila tau penat naik tangga nie... eeerrrmmm :-?
tue pn nasib baik xde tempat nk ditujui.. kalau x harapan laa nk jpa opah kecayangan nie... sib baik jpa dia kat epl.. kalau x nan ado nk jpa dia... tue laa cam ada naluri je kita semua jpa yang x dirancang tp mana feena???? line x stabil kot( connection cam adaxde je) hahahaha... bila laa dpt jpa dyg lagik.. satu bulan je tau kat penang tue...

 
At November 20, 2008 at 6:28 PM , Blogger FirstCallDayang said...

erkkk suka hati korang jer aku satu bulan jer kat sini..
ermmmm ye lah fared ada tak ada aku tetap kena balik setiawangsa..adun datang melawat kawasan lah katakan...hehhehehhe...alah yang penting aku kena jumpa korang sbb korang family aku..so tak lenbgkap lah kaalau balik tak jumpa family kan..

 
At November 20, 2008 at 7:06 PM , Blogger wan khairy said...

cukuplah satu bulan dayang.
ko dok lama2 sana ada apa?
nak tggu kena sumpah baru nak balik ker? atau nak tggu penang dilanda todak atau tsunami br nak balik kl? baik balik skg sebelom terlambat. begitu!!! hehehehehhe...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home