Perpisahan dayang



Susah untuk aku plan majlis nie untuk dayang, maklumlah dayang nie susah nak tahu jadual dia.( bila dia free, aku tak tahu) tapi berkat usaha dan bantuan kawan2 aku berjaya untuk buat majlis 'perpisahan' ini. Susah jugak nak kumpulkan kwn2 , dan bersiap sedia tuk gerak ke ktv imbi bila2 masa.(hebat sungguh kami) bila dapat isyarat dari achu, maka aku msg kawan2 yg lain utk gerak ker ktv dengan segera.(kami nak sampai dulu sebelom dia) dan semua berjalan ngan lancar. semua ada disitu sebelom dayang tiba. Bila dia tiba.. maka anda saksikanlah pic2 diatas itu.( sudah terangkan segalanya) bilik itu menjadi sangatttttt sedih dan hiba.


Hadiahhh aku itu akan ko kenang sampai bebila...

dendangan terakhir dari kami untuk kamu 'Dayang'......

cece terpaksa pulang cepat, krn ada hal rumahtangga.(baiklah)

kami sentiasa ada bila kamu merindui, baliklah kl yer...

senyuman,joget,suara,gelagat ko akan aku rinduiii.....


Aku harap ko dapat sesuaikan diri kat sana. Cari kawan yg baik2 okey. Tapi yang pasti x ada sehebat kami semua( tetambah aku yg top model nie, tiada ganti) Segala kenangan kita ko jangan lupa yer.. video yg aku buat tue khas utk ko.(klu windu ko pasanglah yer) Aku akan kehilangan kawan wanita yg paling baik ngan aku. ko selalu teman aku, bantu aku klu keta rosak, teman aku makan, dengar luahan hati aku.... tapi kini aku tak ada sesiapa lagik.... senang nak cari kawan, tapi susah untuk cari kawan yg boleh kongsi segala2nya. Bz ko berkerja, bz bercinta tapi aku tengok ko tak macam yg lain, sebab sentiasa ada bila kami perlu. sentiasa bersama ngan aku,acu dan amal. perginya ko, maka kami akan kehilangan ahli wanita dari setiawangsa.( ko jerlah yang selalu ada bersama kami kat situ) hukhukhuk.....

Thx kerna jadik kawan aku yang baik. kadang2 jahat jugak ko, cam x g bercuti ke pangkor ngan kami, tapi dah kata kerja ko cam lahanat kan? maka ko pun terjebak lahanat. so diampunlah. (tapi tetap utang satu percutian ngan kami)



thx jugak kat semua yg terlibat semalam. korang memang sempoiii.. senang berurusan. Lagik pun tak selalu buat suprise gini. so thxxxx sesangat. harap dayang x jd pindah. hahaha...

* kenangan terindah itu suatu yg kekal dalam hati..

6 Comments:

At November 8, 2008 at 4:47 AM , Blogger Achu said...

tue laa cedih sgt bila dayang xde nie.. achu pn berharap smoga dayang sukses slalu kat sna... pintu kat cni sentiasa terbukak utk dyg.. (muat ker) hahahaha... susah nie nk pujuk dyg g sna... hanya achu, amal ngan fifie je tau nk buat rancangan spi dia dtg.. tp sanggup tepn bf dia(lain kali jgn kuat sgt salam tau.. cakit) hehehehe... permergian kau tetap kita akan dirindui... insan yang slalu kacau aku malam2 ajak teman makan tidak ada lagik.. huhuhu... :"( luv u dayang... da xde pompuan group setiawangsa.. sorg ngan dunia cinta dia.. (oppsss terlaha plak...) sory sapa yg terasa tue... hehehehe

 
At November 9, 2008 at 3:52 AM , Anonymous deux said...

aku tiada apa yang perlu diucapkan semua nyer sudah jelas. ko sorang sajer yang sgt memahami aku .... aku kehilangan seorg sahabat yang sgt2 memahami seperti ko. pintu umah ini sentiase terbuka jika ko ingin kembali. sila kan. tiada lagi teman bicara di balkoni, tiada lagi teman menangis juga di balkoni, tiada lagi teman gossip , juga di balkoni. makna nyer aku akan sering di balkoni mengingati ko. aku akan sentisa kol ko kalau aku di balkoni. aku kasi masa 1 bulan utk aku kosongkan umah nie. dear wan pesanan dayang ialah tunggu aku cari keje lain kat kl, sebab tu i kosongkan 1 bulan.( cukup ar tu... mati ar nak byr umah tu )

 
At November 9, 2008 at 6:35 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

hehe..dgr citer dr dyg pasal suprised ni kelakar...anyway godluck dyg..selamat jd mami gelugoq

 
At November 9, 2008 at 7:04 AM , Blogger FirstCallDayang said...

huhuhuhuhuhuuhuhu...korang lah kawan aku yang sangat lahanat tapi aku sangat saaaaaaaaayangggggggggggggggg.....mmuahhhhhhhhhh

 
At November 10, 2008 at 2:35 AM , Blogger MAKSU@AKIM said...

erm maksu tgok pic pun maksu mcm dah sedih kat opis..takpe la dayang, demi kerjaya tak salah kalau berpindah.janji jgnlupa kawan2 sudah...


all the best yer..


*sori maksu tak dpt dtg sebab tak sihat(padahal tertdo takde sapa yg kejut kan)sori sgt2..
paper pun aku tak rasa terkilan sebab aku dah berkaraoke ngan kau dulu sebelum mereka2 semua..huhuhuhuh

 
At November 10, 2008 at 10:16 AM , Blogger hid said...

walaupun saya tidak suka ber-karaoke, terima kasihlah menjemput saya dtg utk meraikan dayang

:|

bye-bye dayang!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home