Aduh saleha

Semalam aku g celeb buzday si leha nie. siapa leha nie?? dia adalah pekerja pompuan kat opis aku. Satu2nya wanita disitu.hahahahhaha. tp nama glamornya achik. Tapi aku dan zizi panggil dia leha. sbb nama sebenarnya soleha.(dia kata agak kampung pggil leha, so kami lagik pggil) lalalalal... bertempat kat KTVimbi kami g pas abis kojer. walaupun hujan tetap diredahi. thx utk laki leha kerna bersusah payah ambik aku(naik moto) thx sesangat.


meriahkan meja tue?macam2 terhidang...tapi semuanya air jer dan kek.hahahaha...

3 jam lebih aku dalam bilik tue, tak tahan ngan kemeriahanya, aku terus minta izin utk pulang, sbb lagik setengah jam jer majlis nak habis. aku terpaksa menapak ker izzi. apex ada disitu... Apa2 pun leha, 'selamat hari jadik yer' moga pjg umur + murah rezki.

*aku sakit perut yg melampau...sakit sangattttt...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home