Histeria

Semalam aku dan apex g tengok citer histeria kat TGV KLCC. seperti biasa pas abis keja lahhh.
filem nie aku tunggu2 selepas dah tgk cicakman2 yg tak seberapa nak besh tue. Ternyata filem nie sangat tidak rugi menonton kat pawagam.( INI ADALAH KENYATAAN). Wauuuuu seramnya sampai membuat aku asyik nak tutup mata, dan tak duduk senang.(gelisah jer)
Filem begini begitu dekat sampai boleh rasa hantunya sbb ianya terjadi kat sekolah2 asrama.( so kpd sesiapa dok asrama, pasti dpt rasa jalan cerita yg seram nie) aku yg tak dok asrama pun boleh merasai suasana seramnya. Para pelakon pula?? Selamba dan sempoiii tgk mereka berlakon.(ada aksi les ,sgt berani pengarahnya tp itulah kenyataan SEBENAR dok kat asrama ) Jalan cerita yg kemas, penghasilan yg kreatif membuatkan filem histeria boleh dibanggakan.... Cerita seram terbaik selepas 'susuk'. Aku sangat suka melihat pengarah baru buat filem. sbb mereka akan memberikan sesuatu yg lain dr pengarah2 yg ado sekarang. syabas utk semua kerna buat aku histeria dalam panggung tue. Aku ngan bangganya memberi 4.4BINTANG tuk citer nie.

angkara jin yg tak ada sifat kasih sayang(begituuu)hahaa... aksi2 jembalang membunuh manusia sgt ngeri dan makeup muka2 mangsa yg menakjubkan(cam real jer). AMARAN, jgn lah amalkan jampi yg ada dalam filem nie.... kerna ianya akan menghantui kamu.hahahhah cukup bersahabat ngan manusia. jgn nak bersahabat ngan jin. seramnya histeria cam filem thailand.


*buruk bebenar muka jin putih a.k.a jembalang, so jgg b'sahabat ngan mereka.

6 Comments:

At December 20, 2008 at 2:58 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

x taw lah bila nk tgk wayang....
kije bagai nk mampos..hahaa...
huishh..ni pun baru ada masa buat entry baru lepas balik dr melaka

 
At December 20, 2008 at 9:46 PM , Blogger hid said...

best ke wan?serius bes?

hid nk tgk.. kalau best nk tgk la.

 
At December 21, 2008 at 6:06 PM , Blogger wan khairy said...

beshhh..

g tgk la yer...

tp dr mata hid wan tak tau la kan..

tp seram dan ngerinya x dpt disembunyikan...

histeria dibuatnya.. sib baik x dok asrama, klu tak pasti takut jer nak g toilet malam2. hahahaha...

 
At December 21, 2008 at 8:40 PM , Anonymous Anonymous said...

gud movie
nice shot
nice comment 4 u
enjoi.

p/s: duk dap duk dap masa tgk citer nie. histeria beb

me: pascal

 
At December 30, 2008 at 5:31 PM , Blogger Muhammad said...

huaaaa sedey lahh citer nieh
30 minit yang terakhir ialah babak orang larikk..larikkk dan larikkkk
:P

stop lah sebentar...dan bacalah doa
sur antu tu pitam
:)

 
At January 1, 2009 at 5:29 PM , Blogger wan khairy said...

nak buat cam mana..
dah kelam kabut...
so larikk sajor...
hahahahahha....

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home