Kisah Twiggy

Episode 1: Anatar 2 darjat.

Kisah benar nie berlaku bila Hamster dari kedai A dan kedai B bersatu. Cita-cita apex untuk melihat sebuah keluarga bahgia tidak kesampaian bila tiada keserasian antara mereka. Binatang jugak perlu keserasian utk bersama. ingat manusia jer ada perasaan dan feel utk bercinta??
JOM LAYAN episode 1 ini:

Twiggy: ko ingat ko kuat? ko tak kenal aku sapa? aku twiggy. supermodel a.k.a primadona. jgn macam2 ngan aku tau. Ingat tue!!!

paolo: aku paolo, mana ada aku nak macam2 ngan ko.. ko jgn la ganggu aku. feeling supermodel konon. porahhhh..

twiggy: Apa ko cakap? porah?? eeearrhhhhh, aku tolak ko biar sampai kemek. mompos terus. berani yer melawan!!

paolo: Alahhhh jgn la main kasar.. aku tau la ko tue supermodel, tapi gemok kuat makan.. sebab tue besar dari aku. tolong jgn buli aku yg cutu nie, plz!!!


twiggy: ko nak lari mana? ingat kurung aku dalam bola nie aku takut? siaplah ko paolo!!!!!!!

paolo: aku harus lari dari ko twiggy gemok.. ko suka kacau aku, cian aku. HELP ME!!

twiggy: ooooooo main kasar dan kotor ye?? ko ingat ko tutup lubang tue aku x boleh kuar? sekali libas tersungkur kau! ERRRGHHHHHhHHHH....

paolo: jgn la kejam sangat twiggy. sedarlah ko tue gemok!!!! errrrghhhhh..

twiggy: kan aku dah cakap, ko tak boleh lawan aku yg vouge nie. Berambus ko dari umah aku paolo. AMARAN TERAKHIR!!

paolo: aku meyerah kalah, nanti aku pergi membawa diri. jgn pukul aku aku twiggy. aku tewas... (sambil nangis)

kisah ini baru terjadi semalam. mereka mmg x boleh tinggal sekali. cian aku tgk paolo ketakutan.. oleh itu kami terpaksa asingkan paolo dan twiggy supaya paolo x mati dikerja kan twiggy. Dan paolo akan dikembalikan kat kedai B(kembali ke tempat asalnya) supaya paolo dapat hidup aman dan damai. twiggy pula???? pasangan nya akan munchul nanti..

*proses pencarian suami twiggy....AKAN DATANG

3 Comments:

At December 18, 2008 at 5:36 PM , Anonymous Anonymous said...

cumel jer citer ko nie
hamster klu tak serasi mmg blh gaduh.
bgus ko asingkan...
klu tak mati la paolo ko tue.

suka tgk aksi2 yg ko snap.

-krol-

 
At December 18, 2008 at 5:38 PM , Blogger wan khairy said...

tahu tak per...
aku pun cian tgk...
tp cumel twiggy dan paolo tue..
cam cute jer.
hahahahahahah

 
At December 18, 2008 at 8:13 PM , Blogger intoxicated_toxic said...

ha tu la.. kalo nak masuk hamster kene tukar dlu err ape name habuk2 hampeh dier tuu.. sbbnyer kalo maen campor je nnti mmg depa gado.. sbb ada dominasi 'bau' si tuanumah..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home