selamat hari raya aidiladha

sabtu: aku g club ngan apex dan maksu. seperti biasa memang besh .. tak pernah tak besh. hahaha. ari 2 maksu belanja aku minum lagik.(lagik??? cam pernah belanja jer sblom nie) pernah dulu2. hihi, thx maksu. shaf,apau,esh dan lain2 semua ada. kami menari ngan penuh bertenaga(begitu)
lembaga hitam yg perlu dihitamkan.(knp perlu jadi begini?) dunia2.

Ahad: aku teman fena g cari baju utk dinner celcom. fuhhh penat gak lah berjalan.(jumpa jugak semuanya) Maksu dan fena jer shopping, aku hanya melihat, kerna nak g shopping ngan apex nanti . sorry tiada pic sbb mood malas utk pose.Makasih.
isnin: raya haji aku g umah acu jer, sbb umah dia jer buat open housenya. Raya aidilfitri dulu dia tak buat, so raya haji nie dia buat. tapi kecik2 jer... untuk tetamu yg berdekatan katanya. Ada dayang,apex,fena,maksu,kwn maksu yg vouge,shaf(kisahnya paling menarik,tp tak leh citer,lalalal) dan kwn2 opis acu yg lain.achu masak,Laksa johor + rendang daging + nasi impit. sangat kenyang dan sedap semuanya.. achu mmg pandai memasak. Aku nak ucapkan 'Selamat hari raya haji' kat semua . Raya haji disambut sederhana kerna kesederhanaan itu dituntut.(yolahhh)

* 6 bulan bersama, terasa hubungan itu makin erat.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home