belicious Boutique&Cafe

Sabtu: Hari paling bz untuk aku. Aku bangun kul 12tghari terus mandi dan siap2 utk ke damansara.(apa??? bgun 12t/hari? tak keja?) lagik nak tanya, aku MC buat pertama kalinya utk 2009. Hari nie RnP ada show kat perasmian butik umi aida&betty. Dalam kul 3 kami sampai sana. Wahhhhh runway segala sudah terpasang siap! Sebelah petang aku hanya mampu duduk dan menunggu utk latihan buat penghabisan sebelom show. Penatttttnya menunggu okey!!!!

lalalalalaa, harus pose utk buktikan aku memang ada disitu.(boleh??)

Nielah penari2 yg sangat berwawasan, tetambah yg depan tue...

Malam pun tiba, maka ramailah celebrity dtg bertandang. Wartawan pun dtg utk buat liputan tentang butik baru belicios itu. Apa yg penting aku tak rasa nerves langgung. Mungkin terlalu penat atau memang x ada perasaan(boleh???) Show nie melibatkan step2 yg sudah aku ketahui kebanyakkannya...cuma diubah suai sana sini sikit jer.. aku lebih nerves bila buat show kat club.. sbb ramai kwn2 aku yg datang. hahahahahah... apa2 pun aku tetap buat yg terbaik.

Antara celebrity yg datang dan berebut2 utk pose ngan aku( tetaplah nak menipu kat sini) hahahahahah, feeling2 apa salahnya kan?? adalah .............

Ezlyn yg sgt baik dan kecoh bila bercakap...

Dynaz dan aku sgt secocok bila digandingkan....lalalalla

cik murni pun ada..sib baik dia x histeria masa show kami.

Ainul, kami cam adik beradik kan?? pulak!!!! hahahahaha

selepas majlis perasmian butik/cafe selamat dirasmikan, majlis buzday kak umi pula menyusul. Buzday yg ke...........................(entahlah rahsia hak terpelihara) sgt meriahhhhhhhh..... ngan show artis, catwalk dan show rnp. Semuanya berjalan lancar. Dan harap butik belicios terus maju jaya.
*Badan aku sangat sakit, cam nak tito seminggu tak nak bangun2...

5 Comments:

At January 19, 2009 at 10:13 AM , Blogger LittleHid said...

bukit umi aida ye wan?

hehhehe

 
At January 19, 2009 at 5:44 PM , Blogger wan khairy said...

hanjing hid....

BUTIK lor...

BUKIT tue kat umah hid...

hahahahahhahahah....

 
At January 21, 2009 at 3:01 AM , Anonymous Anonymous said...

mmm best nyer.....s eronok kalau dapat gi kan.... u mmg tetap akan pose kan... lawa kak umi...

 
At January 21, 2009 at 8:30 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

kwn aku siap bgtaw aku nmp ko..huhu...

 
At February 3, 2009 at 9:35 PM , Blogger Mr Elmo said...

nak tinjau2 la nanti butik umi ni....
diew tu pown peminat i gak..
lorr...
giteww...
hee ;p
ko ttp melertz!!
caya laa..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home